Comentarii pe articolul Vanzarile Aviva au urcat in 2007 cu 22%


aviva - managementul din romania

Peter Sragher la 7 Februarie 2008, ora 07:07
aviva - managementul din romania
Aviva si-a schimbat de cativa ani numele, care nu insemna nimic pe piata romaneasca si nici pe alte piete din lume, ducand-l mai aproape de ceva care, chiar daca nu are legatura cu viata ca life, are litere din francezul "vie" si din spaniolul "viva", traiasca, dindu-ti sentimentul optimist ca trebuie sa-ti faci o polita, altfel te prabusesti in boala si depresie. oricum, "aviva" trebuie sa faca ceva, pentru a inghiti esecul ratarii de departe a tintei pentru pensiile private obligatorii, pilonul II. cum am mai spus, a miza pe imaginea unei persoane, a unui star, este o greseala, pentru ca unii pot s-o placa, altii nu, iar la final, dupa ce a aprut atat de des, s-ar putea chiar s-o deteste, nu datorita operatiilor estetice, ci pentru ca e prea mult. au fost companii care au schimbat reclama in functie de piata (vezi "ing"), care au fost naturale si au placut, iar in ultimele zile de subscriere, era coada la officeurile "ing". pleaca lucrul de la marketin, dar si de la calitatea fortei de munca. calitatea si pregatirea fortei de vanzari este, cred, un lucru foarte important, chiar decisiv, daca mergi pe agenti de vganzare a produselor, in ciuda cresterii ponderii brokerilor de asigurare. brokerii de asigurare nu asigura servceul si nici fidelizarea clientilor, care nu poate fi expediata in cea mai mare parte prin campanii publicitare impersonale. abia legatura stransa cu agentul de vanzare, si dupa vanzarea politei, a pensiei, etc., face ca o companie sa devina stabila pe paiata. asa ca parearea mea, in calitate de nespecialist, este ca la marketing-management trebuie sa caute "aviva" dezlegarea pentru problemele care le intampina - mai ales ca a cerut bani multi de la compania-mama din anglia - si a realizat putin.

  Inapoi la articolul Vanzarile Aviva au urcat in 2007 cu 22%

Setari Cookie-uri