Comentarii pe articolul 10 reguli pentru a fi un bun HR manager


"10 reguli ...

Oprea Gheorghe la 13 Februarie 2008, ora 14:52
"10 reguli ...
Intradevar, sunt bune!Insa de la teorie pana la practica , e distanta mare.Din practica ultimilor ani , am retinut mai multe aspecte negative in viziunea managerilor si principala "greseala", este accea ca ei vad in angajatii pe care-i conduc doar un instrument de lucru, facand abstractie de cum gandesc acei oameni, ce nevoi(greutati) sufletesti au,neridicand niciun deget in specializarea acestora, in forma(calitatea) dorita de companie, necomunicandu-le concret care sunt dezideratele companiei,ca si cand acestia reprezinta o entitate din afara ei, ci nu din structura ei.A doua mare greseala este aceea ca oamenii sunt platiti egalitar pe functie (fara nicio departajare) ca si cand toti oamenii isi aduc aportul la buna desfasurare a activitatilor, precum robotii, ori stim, ca aportul fiecaruia este diferentiat din multe puncte de vedere.Omul are nevoie de recunoastere (apreciere) individuala, pentru a se bucura de efortul depus.Cand la noi , managerul va intelege ca angajatul este factorul decisiv in afacere,el fiind factorul determinant, poate putem vorbi de o asezare normala a relatiilor de munca iar beneficiile vor de ambele parti infinit mai mari.Succesul unui manager se masoara prin valoarea angajatilor condusi(a modului cum acestia raspund solicitarilor.Cu deosebita consideratie pentru autorul articoluli, va salut!

  Inapoi la articolul 10 reguli pentru a fi un bun HR manager

Setari Cookie-uri