Comentarii pe articolul Romtelecom: Ca sa pastrezi un angajat, trebuie sa lucrezi cu seful acestuia


O fi adevarat, dar e tardiv

Mihaela Tinca Udristioiu la 2 Octombrie 2007, ora 14:59
O fi adevarat, dar e tardiv
Daca climatul organizational este cel prezentat si resursele umane sunt atat de importante pentru Romtelecom, de ce nu se reflecta in relatia angajatilor cu clientii? Sau poate ca schimbarea a venit prea tarziu?
Nu cred ca as reveni la Romtelecom cu placere. Nici ceilalti jucatori de pe piata nu sunt grozavi, dar cand mi-aduc aminte cat de greu am obtinut aprobarea pentru telefon si cat de usor am scapat de ei...Ma enervez si acum!
E mare diferenta intre nivelul declarativ si cel al actiunilor. Poate ca ei incearca sa se schimbe. Am vazut magazinele lor si chiar mi-au placut. Relatia cu clientii s-a mai imbunatatit, dar nu considerabil. E greu pentru Romtelecom sa schimbe mentalitatile pe care tot ei le-au creat! Nu au profitat deloc de pozitia lor pe piata in 1990.
Arthur Roiu la 2 Octombrie 2007, ora 16:12
NU E GREU DELOC!
Trebuie sa se doreasca cu adevarat acest lucru, sa se stie ca vor fi costuri, sa poti initia o campanie "desteapta" si aici nu ma refer la bani aruncati pe publicitate, sa sti ce oameni iti alegi, sa ai viziune asupra ceea ce vrei sa "iasa" si sa ai libertatea de a lua decizii in conditii normale, rezultatele firesc aparand in termen de 1-2-3 ani si nu imediat ...
Trebuie doar sa gasesti firma care sa nu are mentalitatea ingradita ... eu nu am gasit-o, inca ...

  Inapoi la articolul Romtelecom: Ca sa pastrezi un angajat, trebuie sa lucrezi cu seful acestuia

Setari Cookie-uri