Comentarii pe articolul Cum au zburat primii trei operatori low-cost in luna ianuarie


plictisitor............neconcludent analiz.

Sorin Lungu la 4 Martie 2009, ora 12:32
Eu a propune un lucru mai dificil de realizat, analiza celor 3 operatori nu pe volume transportate, ci pe servicii oferite , transparen n preuri, siguran la bordul aeronavelor, comportamentul echipajului i al cltorilor n timpul zborului cu acest tip de transport, curenia n avioane.

Am zburat cu Blue Air la Londra n Ianuarie2009 i am fost ocat , mbarcarea s-a fcut pe furi , fiind ceva ieftin evident c a fost i puin timp afiat zborul , curenia lsa de dorit, comportamentul nsoitoarelor de zbor care nu preau a reui n caz de criz c au puterea , curajul i cunotinele necesare pentru a controla o astfel de situaie. Sigurana la bordul aeronavelor, c aminteam mai devreme de ea, n acel zbor descris de mine am avut " plcuta" ocazie s asist la un adevrat curs de pilotaj n direct cu 180 de pasageri la bord, cabina piloilor s-a transformat n loc de pelerinaj pentru o familie de VIP-uri, care au fost invitai n cabina de pilotaj de ctre nsoitoare pentru a vedea i filma ,bagajele la bord, a fost groznic, s-a permis urcarea la bordul aeronavei cu bagaje mari care normal trebuiau s stea n cal, fapt ce a produs disconfortul cltorilor civilizai care s-au vzut n imposibilitatea de a-i pune o hain s-au o poet n cutiile de bagaje destine acestui scop.

Impresii: Numai Dumnezeu i priceperea piloilor fac ca acest gen de transport s i ating scopul.

  Inapoi la articolul Cum au zburat primii trei operatori low-cost in luna ianuarie

Setari Cookie-uri