Comentarii pe articolul Dacia: Rebranding de 360 de grade


intoarcerea de 360 de grade

Aurel Vlasiu la 11 Martie 2008, ora 16:45
intoarcerea de 360 de grade
Nu cred ca a fost bine sa se renunte la vechea sigla , cel de pe Logan , era mult mai simplu si mai atractiv , dupa mine . Cel de acum seamnana cu un deschizator de bere , cu o poseta cu fundul intors , cu tot dar cu o sigla nu .
Referitor la tineri si la femei , este bla , bla , bla . Tinerii din romania se uita dupa masini tari ,ieftine , la mina a dou-a , cu motoare puternice , aduse din vest . Femeile care au bani la fel . Ceilalti string din dinti si se uita la cei dintii. Cei mai multi romani vor masini ieftine , fiabile si spatioase. Astea sunt cele mai importante criterii. Cei din clasa de mijlocie si bogatii nu se uita dupa dacii.......Daca e sa ne uitam dupa cerintele pietei romanesti

  Inapoi la articolul Dacia: Rebranding de 360 de grade