Comentarii pe articolul Dacia: Rebranding de 360 de grade


intoarcerea de 360 de grade

Aurel Vlasiu la 11 Martie 2008, ora 16:45
intoarcerea de 360 de grade
Nu cred ca a fost bine sa se renunte la vechea sigla , cel de pe Logan , era mult mai simplu si mai atractiv , dupa mine . Cel de acum seamnana cu un deschizator de bere , cu o poseta cu fundul intors , cu tot dar cu o sigla nu .
Referitor la tineri si la femei , este bla , bla , bla . Tinerii din romania se uita dupa masini tari ,ieftine , la mina a dou-a , cu motoare puternice , aduse din vest . Femeile care au bani la fel . Ceilalti string din dinti si se uita la cei dintii. Cei mai multi romani vor masini ieftine , fiabile si spatioase. Astea sunt cele mai importante criterii. Cei din clasa de mijlocie si bogatii nu se uita dupa dacii.......Daca e sa ne uitam dupa cerintele pietei romanesti

  Inapoi la articolul Dacia: Rebranding de 360 de grade

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile