Comentarii pe articolul Tranzactia anului in IT: Asesoft cumpara 51% din eMAG


Online Romanesc

Bogdan Storm la 24 Aprilie 2009, ora 19:21
Sunt un adept al Comertului Online din toate punctele de vedere, DAR cand vine vorba de companii care iti prezinta un produs pe internet si chiar la magazinul lor NU POTI vedea produsul (si implicit caracteristicile lui cu poze detaliate) decat dupa ce l-ai Achitat, cred ca mai bine comand de pe net din alta parte.

Experienta neplacuta se rezuma la atat: Am fost la eMAG, am cerut sa vad produsul inainte pentru a observa daca are o caracteristica specifica unei anumite aplicatii si evident ca nu s-a putut decat daca-l cumparam. Mai mult, personalul slab pregatit nu a fost in stare sa ofere aceasta informatie. In secunda 2 am plecat acasa, am intrat pe un site din canada, am deschis Suport Live si un operator a fost Capabil sa-mi spuna daca e buna la ce am nevoie cu mentiunea "I'll have a look, please wait a moment". CE ? Exista asa ceva ?

Nu mai vorbesc de pretul la jumatate care cu transport tot nu ma duce la cat e la magazinele romanesti si am o garantie: Nu Sunt Facute pe Vapor.

Online Romanesc ? Nimic diferit fata de comertul ambulant din anii '90 cand se comercializau Blugi din Turcia cu emblema Levis. Nu tot ce pare este adevarat, nu tot ce arata bine este si bun. Mai dificil este cand comanzi pe net si te trezesti la Ridicare ca nu au produsul pe stoc. Dragut, nu ?

Online-ul Romanesc NU promoveaza calitatea, ci doar cantitatea iar daca lumea ar cunoaste liniile de achizitie si import n-ar mai cumpara niciodata din acele locuri. Cine face comert online in Romania nu ia in considerare ca o chirie de 12 USD / luna pt site nu se compara cu una in MALL de 1200 Euro / luna. Totusi preturile de pe site sunt fix ca in MALL. Dragut iar, nu ?

Shoping placut !
Iuga Vlad la 26 Aprilie 2009, ora 21:14
Da Bogdane, iti sustin parerea. Nu odata mi s-a intamplat si mie asa ceva. Ce pot sa spun ca de la eMag am primti un produs hardware indoit (la propriu) in doua, dar nici cu pcfun nu imi e rusine. Uita sa trimita componente din pachet care sunt platite, nici daca platesti online (cu cardul) nu iti pot spune in timp util daca produsul este disponibil sau macar o perioada de livrare decenta.

P.S.: Daca ar exista si comision dn partea bancilor pentru fiecare tranzactie cu cardul, oare cine ar suporta returnarea banilor si a comisionului aferent? Nu ca si asa nu impun in pret comisionul aferent procesatorilor de plati cu cardul!

P.P.S.: Preturile la fel vor fi, chit ca e in mall fie in online...doar "investitorul" trebuie sa face break-even-ul mai repede nu? ca nu e ceva palpabil...

  Inapoi la articolul Tranzactia anului in IT: Asesoft cumpara 51% din eMAG

Setari Cookie-uri