Comentarii pe articolul ANCOM: Pana la 60% dintre apeluri au fost respinse, imediat dupa cutremur


ANCOM Pana la 60 dintre apeluri au fost respinse imediat dupa cutremur

la 29 Aprilie 2009, ora 11:29
Foarte bun. Ar trebui facuta ordine la companiile de telefonie. Tinand cont de profiturile foarte mari pe care le obtin, ar trebui sa fie obligate sa investeasca si in dotari. Nu este normal sa raspunda cu sintagma"in masura posibilitatilor tehnice". Eu platesc corect un serviciu (si daca nu sunt taxat imediat), iar ei dau vina pe posibilitati.
E problema lor. Daca nu sunt in stare sa faca un sistem sa mearga, nu trebuiau sa ne amageasca cu promisiuni. Nu cred ca asemenea raspuns e normal. Eu folosesc telefonul cand am nevoie, cand am o urgenta. Ca e Revelion, Paste sau cutremur, eu trebuie sa pot folosi telefonul.
Companiile ar trebui obligate sa-si rezolve problemele.
Mendelssohn S la 29 Aprilie 2009, ora 17:37
Da. Dar ar costa foarte scump.
Ce-ar fi daca in prima ora dupa cutremur pretul ar fi, de exemplu, de 10 ori mai mare, in urmatoarea de 8 ori mai mare, etc. dupa o anumita regula. Poate par rau ca ma gandesc la asa ceva dar... decat sa supradimensionezi reteaua si sa taxezi clientii mai mult in permanenta ca sa-ti acoperi cheltuielile, mai bine practici un tarif de descurajare un termen relativ scurt.

  Inapoi la articolul ANCOM: Pana la 60% dintre apeluri au fost respinse, imediat dupa cutremur

Setari Cookie-uri