Actualitate
Stiri despre Investitii
Stiri din Business
IT & Media
Lifestyle
Wall-Street Special
Calculator salariu net: Introduceți salariul brut pe care îl primiți de la angajator pentru a afla care este suma efectivă care vă intră în cont la finalul lunii. Calculatorul de salariu net dezvoltat de Wall-Street.ro va afișa defalcat principalele taxe și contribuții pe care angajatorul le plătește din salariul brut. După introducerea salariului brut, selectați în câmpul ”industrie” domeniul în care activați pentru afișarea completă a sumei în calculatorul salariului net.
Comentarii pe articolul Tutunul in varianta premium: Placere si business, rasucite intr-un trabuc
reclama la el unico
mai sunt investitori pe piata aceasta selecta ....unii chiar de 10 ani.....informati corect
1. se face referire la inceput la piata de tutun premium (se vorbeste la general despre ea, vezi profilul de client) iar apoi reportajul te duce fara a motiva gestul la un singur investitor. Iti da impresia unei singure firme ce activeaza pe acest segment (altfel foarte interesant) iar toti cei ce citesc si afla se duc TINTA la El Unico si trabucshop.ro.
2. nu motiveaza gestul de a da atentie unei singure firme si defavorizeaza prin omisie concurenta.
Acest site (www.wall-street.ro) are un profil al cititorului in care se regasesc si cumparatori de trabuc dar mai ales potentiali clienti.
3. tot reportajul se canalizeaza pe profilul El Unico si trabucshop.ro avand cuvinte cheie ce duc la site*ul www.tbd.ro. Logica ar putea spune ca acest reportaj este platit dar iar nu se face referire. Si ajungem la pct 2.
In comentariul Dlui Chirila Constantin se spune: se vorbeste in articol, de exemplu...." insa in reportaj nu exista nici o referire la acest "exemplu".
Aceasta scurta analiza (si foarte simplu argumentata ptr a fi inteleasa si de altii, mai ales la inceputul carierei in vazari si marketing dar nu numai) este facuta prin prisma unui vechi om in vanzari cu experienta atat in partea de vanzari cat si de marketing, sociologie si psihilogie (reclama, publicitate, tehnici manipulare si persuasiune, comportament cumparare, etc ).
Cu respect,
Mihai Teodorescu
In post-ul dumneavoastra ati declarat ca "nu exista nici o referire" la alti participanti pe piata autohtona a trabucurilor si, mai ales, ma acuzati ca am folosit o trimitere spre un exemplu fictiv. Permiteti-mi sa-mi dezvolt argumentele :
1. In primul slide, "Trabucurile: Pasiune inedita pentru romani" sunt prezentate doua denumiri de firme: "eBUTIKS dotro" (prin site-ul "www.trabucshop.ro") si "Top Brands" (prin reteaua de magazine "el Unico"). Din afirmatiile dumneavoastra - "apoi reportajul te duce fara a motiva gestul la un singur investitor", eu am inteles ca ceea ce vreti sa spuneti este ca "eBUTIKS dotro" si "Top Brands" ar fi defapt o singura companie. Deoarece acum nu am la indemana alte surse inafara celor de pe internet, va invit prin intermediul acestora sa facem o mica ancheta pentru a elucida misterul :
sunt cele doua companii defapt una singura, sau articolul prezinta totusi opinia unor concurenti distincti de pe piata de nisa a trabucurilor.
Pe site-ul "http://www.trabucshop.ro/ebutiks.php" prezentat in articol
vom gasi : "trabucshop.RO este �n totalitate gestionat de c�tre SC. eBUTIKS dotro SRL" si un link catre site-ul companiei, "www.ebutiks.ro", unde ne sunt prezentate celelalte site-uri din portofoliul companiei "eBUTIX dotro", care din cate am observat nu au nici o legatura cu cei de la "el Unico". De asemenea,
pe site-ul celor de la "Top Brands", nu se face nici o precizare catre compania
"SC. eBUTIKS dotro SRL". De unde "logica ar putea spune" ca acest Articol ne prezinta doua companii de pe piata trabucurilor, si nu una, asa cum este precizat in comentariul Dlui Adrian Niculescu.
2.Desi consider ca cele prezentate mai sus au elucidat premisele afirmatiei mele "Se vorbeste in articol, de exemplu, despre cei de la www.trabucshop.ro", simt nevoia unor clarificari suplimentare.
Afirmatia: (articolul) "Iti da impresia unei singure firme ce activeaza pe acest segment" este infirmata din primul slide, dar nu doar acolo. Pe tot cuprinsul articolului, se regasesc afirmatii atat ale celor de la eBUTIKS, prin intermediul doamnei Daniela Anghel, cat si a celor de la el Unico. In fiecare din
cele 4 slide-uri ne sunt prezentate ambele opinii, prin cifre, citate directe, si lamuriri suplimentare.
Drept urmare, consider ca acest articol este foarte clar, obiectiv si ne prezinta o situate concurentiala, intr-o piata normala. Aceasta scurta analiza - simplu argumentata - este facuta prin prisma unei persoane care isi permite dreptul
la replica, drept care ar trebui mai bine inteles in Romania.
Cu stima,
Constantin Chirila
Inapoi la articolul Tutunul in varianta premium: Placere si business, rasucite intr-un trabuc