Comentarii pe articolul Tutunul in varianta premium: Placere si business, rasucite intr-un trabuc


reclama la el unico

Adrian Niculescu la 1 Mai 2009, ora 15:32
piata trabucurilorenu se rezuma la el unico .daca este reclama platita este ok.
mai sunt investitori pe piata aceasta selecta ....unii chiar de 10 ani.....informati corect
Chirila Constantin la 1 Mai 2009, ora 19:14
Da, mai sunt investitori, eu cel putin asa am inteles. Se vorbeste in articol, de exemplu, despre cei de la www.trabucshop.ro. Sau ma insel?
Teodorescu Mihai Eduard la 4 Mai 2009, ora 10:07
In acest articol trebuia sa se vorbeasca despre TOTI investitorii de pe aceasta piata. Asa cum s-a scris este o piata de nisa. Si corect (fair*play) ar fi fost sa se vorbeasca despre toti. Nici macar nu s-a scris in reportaj DE CE s- ales El Unico, mai ales ca pe site*ul www.tbd.ro nici nu vorbesc despre aceste produse in portofoliul lor. Lucrez in domeniul vanzarilor de 11 ani iar modalitatea de a face acest reportaj nu este corecta dpdv al reclamei unui singur investitor (indiferent de marimea lui) in detrimentul celorlalti ce activeaza, repet,pe o piata de nisa. Se defavorizeaza toti ceilalti afaceristi ce activeaza pe acest segment si despre care nu se scrie nimic. Prin urmare Dl Niculescu are dreptate. Titlul este "Placere si business rasucite intr-un trabuc"...nu face referire la El Unico si la site*ul. Daca analizam cu atentie reportajul sunt cateva lucruri in neregula:
1. se face referire la inceput la piata de tutun premium (se vorbeste la general despre ea, vezi profilul de client) iar apoi reportajul te duce fara a motiva gestul la un singur investitor. Iti da impresia unei singure firme ce activeaza pe acest segment (altfel foarte interesant) iar toti cei ce citesc si afla se duc TINTA la El Unico si trabucshop.ro.
2. nu motiveaza gestul de a da atentie unei singure firme si defavorizeaza prin omisie concurenta.
Acest site (www.wall-street.ro) are un profil al cititorului in care se regasesc si cumparatori de trabuc dar mai ales potentiali clienti.
3. tot reportajul se canalizeaza pe profilul El Unico si trabucshop.ro avand cuvinte cheie ce duc la site*ul www.tbd.ro. Logica ar putea spune ca acest reportaj este platit dar iar nu se face referire. Si ajungem la pct 2.

In comentariul Dlui Chirila Constantin se spune: se vorbeste in articol, de exemplu...." insa in reportaj nu exista nici o referire la acest "exemplu".

Aceasta scurta analiza (si foarte simplu argumentata ptr a fi inteleasa si de altii, mai ales la inceputul carierei in vazari si marketing dar nu numai) este facuta prin prisma unui vechi om in vanzari cu experienta atat in partea de vanzari cat si de marketing, sociologie si psihilogie (reclama, publicitate, tehnici manipulare si persuasiune, comportament cumparare, etc ).

Cu respect,
Mihai Teodorescu
Constantin Chirila la 4 Mai 2009, ora 19:50
Stimate domnule Mihai Teodorescu,
In post-ul dumneavoastra ati declarat ca "nu exista nici o referire" la alti participanti pe piata autohtona a trabucurilor si, mai ales, ma acuzati ca am folosit o trimitere spre un exemplu fictiv. Permiteti-mi sa-mi dezvolt argumentele :

1. In primul slide, "Trabucurile: Pasiune inedita pentru romani" sunt prezentate doua denumiri de firme: "eBUTIKS dotro" (prin site-ul "www.trabucshop.ro") si "Top Brands" (prin reteaua de magazine "el Unico"). Din afirmatiile dumneavoastra - "apoi reportajul te duce fara a motiva gestul la un singur investitor", eu am inteles ca ceea ce vreti sa spuneti este ca "eBUTIKS dotro" si "Top Brands" ar fi defapt o singura companie. Deoarece acum nu am la indemana alte surse inafara celor de pe internet, va invit prin intermediul acestora sa facem o mica ancheta pentru a elucida misterul :
sunt cele doua companii defapt una singura, sau articolul prezinta totusi opinia unor concurenti distincti de pe piata de nisa a trabucurilor.
Pe site-ul "http://www.trabucshop.ro/ebutiks.php" prezentat in articol
vom gasi : "trabucshop.RO este �n totalitate gestionat de c�tre SC. eBUTIKS dotro SRL" si un link catre site-ul companiei, "www.ebutiks.ro", unde ne sunt prezentate celelalte site-uri din portofoliul companiei "eBUTIX dotro", care din cate am observat nu au nici o legatura cu cei de la "el Unico". De asemenea,
pe site-ul celor de la "Top Brands", nu se face nici o precizare catre compania
"SC. eBUTIKS dotro SRL". De unde "logica ar putea spune" ca acest Articol ne prezinta doua companii de pe piata trabucurilor, si nu una, asa cum este precizat in comentariul Dlui Adrian Niculescu.

2.Desi consider ca cele prezentate mai sus au elucidat premisele afirmatiei mele "Se vorbeste in articol, de exemplu, despre cei de la www.trabucshop.ro", simt nevoia unor clarificari suplimentare.

Afirmatia: (articolul) "Iti da impresia unei singure firme ce activeaza pe acest segment" este infirmata din primul slide, dar nu doar acolo. Pe tot cuprinsul articolului, se regasesc afirmatii atat ale celor de la eBUTIKS, prin intermediul doamnei Daniela Anghel, cat si a celor de la el Unico. In fiecare din
cele 4 slide-uri ne sunt prezentate ambele opinii, prin cifre, citate directe, si lamuriri suplimentare.


Drept urmare, consider ca acest articol este foarte clar, obiectiv si ne prezinta o situate concurentiala, intr-o piata normala. Aceasta scurta analiza - simplu argumentata - este facuta prin prisma unei persoane care isi permite dreptul
la replica, drept care ar trebui mai bine inteles in Romania.

Cu stima,
Constantin Chirila

  Inapoi la articolul Tutunul in varianta premium: Placere si business, rasucite intr-un trabuc

Setari Cookie-uri