Comentarii pe articolul Business-ul promovarii pe mobil: Preturile, o bariera in calea dezvoltarii


experiente proprii

Rafting_Tura_Ro la 18 Mai 2009, ora 20:31
Salut

acum cativa ani, in 2006 am lansat prima campanie de SMS marketing. In ciuda ca toate numerele aveam de la proprietari direct, deci niciodata nu am cumparat liste, totusi erau unii pe care a deranjat mesajul vreo 2-3 %, pe care dupa acea la discutii personale prin telefon l-am linistit si la cerere l-am scos din lista sa nu mai primeasca. Am observat ca la o periodicitate de 3 luni, era considerat ca un "rau bun" si in functie de ocazie primeam raspuns concret 5-10% prin mesaj sau apel telefonic in ziua respectiva, iar in aprox doua saptamani ca rezultat concret putem sa calculam cu 50% a celor contactati au venit sa ne vada oferta, mai de parte depindea numai de cei de la vanzari ce reusite sunt

Oricum numarul destinatarilor si la cea mai mare campanie era max 3000 SMS, deci e ceva de dimensiuni mici, foloseam un telefon Siemens cu software free, care reusea sa trimita aceasta cantitate in aprox 24 ore.

  Inapoi la articolul Business-ul promovarii pe mobil: Preturile, o bariera in calea dezvoltarii

Setari Cookie-uri