Comentarii pe articolul Wizz Air: Cu 96% mai mult pasageri transporati in primele 4 luni


rezervare

Mircea la 28 Mai 2009, ora 08:06
este adevarat o companie pentru pasageri cu venituri mici. dar exista un neajuns pentru a putea sa rezervi un bilet o poti face doar telefonic. aici incepe dezamagirea. daca un bilet dus intors te costa 200 euro convorbirea pt rezervare costa cam 25 de euro.eu cred ca compania are contract cu firmele de telefonie pentru discount.in momentul cind ai apelat nr. companiei esti pus in asteptare de te urasti ascultind muzica, pina sa te preia un operator.avind in vedere ca un minut de convorbire costa 0,60 eurocenti, te trezesti ca platesti 6-7 euro pentru muzica.cred ca nu este corect si cinstit pentru o companie ce se vrea alaturi de cei nevoiasi.apel catre conducerea companiei. incetati cu furtul banilor ! daca am avea banii nu am cumpara bilete low-cost. pentru noi fiecare cent conteaza!

  Inapoi la articolul Wizz Air: Cu 96% mai mult pasageri transporati in primele 4 luni

Setari Cookie-uri