Comentarii pe articolul Taxa auto, protectionista? Comisia Europeana cere schimbarea legislatiei


taxe...

Tulbure Daniel la 25 Iunie 2009, ora 15:52
sa fie clar, pentru mai multe taxe "nu e bani" , nu e de unde sa mai ceara statul( guvernul)
se vede clar ca una din solutii este ca cheltuelile sa se reduca la maxim.
de ex. un km de drum national costa X ron pe bune, dar statul plateste X x 3 ron.
Tudor Ionut-Elvis la 25 Iunie 2009, ora 16:52
domnilor pt mine taxa auto e cea mai mare tampenie pt ca acesti bani dupa parerea mea nu intra nici la mediu nici la imbunatatirea soselelor din romania ci in buzunarul unor baietei smecheri care incearca sa prosteasca populatia si europa cu mediul(masinile din afara nu cred ca polueaza mai mult decat batrana dacie non euro si daca se face o statistica mai sunt o gramada de masini in circulatie).
Avram Daniel la 25 Iunie 2009, ora 17:31
intr-un stat de asistati sociali (cum recunoaste si dl presedinte), e (a)normal ca putinii care mai contribuie la bugetul de stat sa plateasca taxe, cat mai multe taxe. Am o curiozitate cu cat contribuie Dacia Pitesti la bugetul de stat (ca facilitati are Slava Domnului)?
Nicolae Curmatureanu la 25 Iunie 2009, ora 18:09
poate nu ajuta comisia europeana sa scapam de magariile politicienilor nostri
Caliman Andrei la 25 Iunie 2009, ora 22:13
Asa exploatare financiara n-a existat niciodata ! Tot ce a avut statul si s-a putut vinde s-a vandut, privativat si acuma stam cu buza umflata ca toate se scumpesc si salariile scad. Benzinariile daca dau litru cu 1,00 leu ies in profit... restul tot la stat. Si o intrebare am dar nu stiu cui s-o adresez. De ce nu avem autostrazi? pentru ca materie prima avem suficienta in munti, toate utilajele necesare pentru construirea acestora se pot cumpara din banii incasati din TVA int-o singura zi din an si se poate angaja o echipa de arhitecti si cateva sute de muncitori din domeniu si pana la sfarsitul anului se pot turna cativa mii de km... dar nu vor. Mai usor e sa nu faca nimic si sa incaseze bani din amenzi rutiere de la soferii care sunt nevoiti sa traverseze tara intr-o zi cu 50km/h... mai urmeaza sa faca linie continua de la Oradea la Constanta...
Parau Florin la 26 Iunie 2009, ora 11:32
Ar trebui desfintata aceasta taxa
Mariuta Ovidiu la 29 Iunie 2009, ora 17:23
taxa auto restnge, n primul rnd, accesul la proprietate, pentruca se platete conform unui coeficient - calculat dup metode corect sau aberant - la o proprietate prezent sau la un consum - deci poluare - efectiv, ci asupra unei proprieti viitoare i asupra unei poluri poteniale i nu efective. din momentul in care un achizitor de autovehicul are o valoare de - s zicem - 5000 eur, datorit taxei este obligat s achiziioneze o main cu valoare de doar 3000 eur (valorile sunt pentru exemplificare, nu sunt calculate), deci mai poluant, sau este forat s renune la intenia de a achiziiona un autovehicul. vei spune ca s-ar putea da cei 5000 eur ca avans, i pentru diferena pn la o main nou se poate contracta un leasing.

  Inapoi la articolul Taxa auto, protectionista? Comisia Europeana cere schimbarea legislatiei

Setari Cookie-uri