Comentarii pe articolul 10 ani de customer publishing in Romania. De ce au trecut neobservati? [Update]


Primul customer magazine din Romania...

Vasilescu Robert la 25 Iunie 2009, ora 15:53
Primul customer magazine din Romania a fost lansat de Tarom in 1993, revista Profile Tarom. In 1999 revista a fost relansata sub numele de Insight Tarom.
Catalina M la 25 Iunie 2009, ora 18:45
nu cred ca e neaparat important cine a realizat primul customer magazine in romania, conteaza si cum arata produsul final. am vazut cateva numere din tarom insight si, comparat cu reviste din acelasi segment de pe piata internationala, calitatea nu e cea mai buna. dar exista loc de mai bine :)
Iulian Puiu la 19 Iulie 2009, ora 20:50
cu scuzele de rigoare pentru cei care au editat si produs Tarom Profile si chiar Insight Tarom, particula magazine" din sintagma �customer magazine" defineste o REVISTA. nu este suficient sa tiparim niste texte (care cu greu se pot numi articole unele dintre ele) pentru a avea o revista. revistele presupun o judecata jurnalistica si nu una conjunctural-contextuala dictata de prietenii sau interese de moment. o revista trebuie sa fie RELEVANTA pentru publicul caruia i se adreseaza. e drum lung �nainte pentru a ajunge la un customer magazine. c�t despre conceptele grafice ale acestor reviste� daca �n tarile occidentale specia asta de reviste este vazuta ca fiind cea mai creativa dintre toate la noi nu se ridica mai sus de brosurele de companie facute cu bani putini si cu oameni nepotriviti, lucrate �n Corel Draw, pe pc-uri folosind caractere furate sau cu totul nepotrivite �n ideea ca cititorul e prost. unii vor reviste colorate ca si cum color�nd (vezi cartile de colorat) obtinem o revista. nici vorba de asa ceva. obtinem doar o colectie de pagini tiparite, colorate, cu texte �ndoielnice, �n limbaj de rumegus, irelevante p�na si pentru proprietarul titlului. eficienta acestor reviste se pierde la orizont cum se pierdea Charlie Chaplin �n Timpuri Noi. ca sa putem numi o revista �customer magazine" trebuie mai �nt�i sa respecte definitia revistei iar cititorii sa o gaseasca relevanta. altfel taiem copaci pentru h�rtie degeaba.

  Inapoi la articolul 10 ani de customer publishing in Romania. De ce au trecut neobservati? [Update]

Setari Cookie-uri