Comentarii pe articolul Cum sa faci bani in executive search pe timp de recesiune


ce strategie!

Ionescu Elena la 28 Iulie 2009, ora 17:57
hai ca e hilar domnul' cu strategia de crestere pe timp de criza: am avut noroc si am redus cheltuielile de 10 000 euro telefon/recrutare. Ba mai mult, am redus baza de candidati screenuiti ceea ce in recrutare inseamna calitate potential mai slaba. Pun pariu ca 100 telefoane mai putin *30 min *200 euro/3000 minute cat costa un abonament de 3000 minute nu se ridica la 10 000 euro...de fapt se ridica la vreo 200 euro loool
Marius Maxim la 28 Iulie 2009, ora 22:46
da, e buna aia cu candidatii screenuiti... nu screenuiesc ei nimic, au doar niste candidati preferati in asa-zisul portofoliu, pe care ii ofera la toata lumea, si pe care din cand in cand ii mai si vand. nu e executive search, asta, ce se practica la noi. e people sales

  Inapoi la articolul Cum sa faci bani in executive search pe timp de recesiune

Setari Cookie-uri