Comentarii pe articolul Manuela Necula, Ogilvy: Trebuie sa invatam sa fim manageri de scadere


de unde manageri de scadere ?

Lascu Catalin la 4 August 2009, ora 08:47
Criza, scadere, bugete taiate, concedieri ...cuvintele cheie ale zilei ... le auzim / citim de obicei acompaniate de sfaturi destepte de la oameni destepti, care ne explica si metode destepte de aplicat in asa situatie ...

o intrebare care se ridica inevitabil este - de unde stiu ei toate astea, si inca la un nivel care permite sfaturi catre altii? fiindca pe de o parte nimeni nu s-a confruntat cu o astfel de criza inainte pe de alta parte, in Romania, majoritatea pietelor/segmentelor/industriilor s-au dezvoltat in ultimii 20 de ani practic de la zero si prin consecinta, cu unele exceptii si fluctuatii in anii 90, cunoasterea si experienta locala au evoluat aproape exclusiv in conditii de crestere extensiva, sustenabila sau nu ...

a nu se intelege ca o includ in primul paragraf pe Manuela Necula... de altfel domnia sa pare sa aiba aceleasi intrebari si practic zice acelasi lucru, desi cu alte cuvinte: de unde luam manageri de scadere ?... dar intrebarea mea urmatoare ar fi : chiar avem nevoie de manageri de scadere (pe care sa-i inlocuim eventual dupa ce trecem hopul cu unii de crestere?) sau avem in general nevoie de manageri capabili sa analizeze si sa inteleaga bine si repede orice situatie cu care se poate confrunta o companie, in crestere sau in scadere, sa o poata tine sub control si eventual chiar s-o foloseasca in favoarea companiei?

Catalin Lascu
IBBL Associates

Michael la 5 August 2009, ora 10:05
Manager de scadere poate insemna si cum sa cresti intr-o piata in scadere. Greenspan a crezut tot timpul in reglajul natural al pietelor fara niciun fel de interventie a statului si s-a inselat. nu a stiut sa prevada scaderea si cum sa se adapteze la ea. E foarte important ca manager sa reusesti sa iti dovedesti calitatile si pe o piata de crestere (mai usor de manageriat desi foarte ambitioasa), dar si pe una in scadere (unde trebuie sa iei decizii dure si grele). Te face mai complet si mai adaptabil

  Inapoi la articolul Manuela Necula, Ogilvy: Trebuie sa invatam sa fim manageri de scadere

Setari Cookie-uri