Comentarii pe articolul Competitia a scazut cu 19% veniturile UPC in primul semestru


gresit

Mustatea Leonard la 24 August 2009, ora 11:31
titlul articolului este total eronat, cel putin din punctul de vedere al fostilor clienti upc. calitatea serviciilor oferite de ei, atat de televiziune prin cablu sau satelit, cat si de internet au dus la scaderea veniturilor.
problemele clientilor upc vin in momentul in care acestia cer de la conexiunea internet mai mult decat o simpla navigare. in momentul in care incerci sa downloadezi sau sa uploadezi ceva pe un site, acea latime de banda de "pana la 20 mb/s" se transforma subit in 1.2 mbs max/download si 128 kbs max/upload si asta numai din cauza limitarii conexiunilor p2p. ca sa nu intram prea mult in subiectul acesta, trecem si la problema call center-urilor upc, unde in momentul in care ai o problema, respectivii colaboratori upc, dupa ce te certi cu ei 30 minute si incerci sa le explici ca nu tu ai o problema cu calculatorul tau, ci problema vine de la ei, iti spun: mdea, o sa vina cineva saptamana asta la dumneavoastra sa rezolve problema...nu va pot spune exact cand, dar o sa va contacteze...mdea, buna ziua!"
astepti sa treaca saptamana si in urmatoarea mergi dezamagit sa-ti platesti factura si intrebi pe domnisoara de la ghiseu ce se intampla de nu a venit nimeni. ea iti spune ca: "aaaaaaa, pai dumneavoastra ati sunat la un call center din brasov si ei mai uita" :)))) serios!!! atunci mai fa-mi tu o sesizare. si se uita si aceea si asa astepti 2 luni si nu vine nimeni sa te bage in seama.
are cineva vreun motiv sa ramana cu serviciile lor sau te adresezi altei firme?

  Inapoi la articolul Competitia a scazut cu 19% veniturile UPC in primul semestru

Setari Cookie-uri