Comentarii pe articolul Dans in trei: Fan Courier, in cautarea profitului din anii trecuti


In atentia proprietarilor Fan Courier.

Popescu Gheorghe la 31 August 2009, ora 09:23
domnilor ar trebui in primul rand sa va intereseze gradul de satisfactie al clientilor care folosesc fan courier. daca ati dori sa aflati cum stau lucrurile in realitate, pe formularele care ajung la client treceti si acest indicator, dupa parerea mea mult mai important decat cifra de afaceri, profit sau suma alocata pentru promovare. in acest fel veti avea o reactie exacta si din partea clientului referitoare la servicul pe care il asigura fan courier. daca suntem doar contabili ne uitam cum arata un bilant contabil sau diverse alte rapoarte dar mult mai interesante ar fi situatiile pachetelor care ajung la client cu diverse probleme. pentru ca nu toate pachetele contin cartofi grija agajatilor dvs. in transportul si manipularea coletelor ar trebui sa fie mult mai mare.

  Inapoi la articolul Dans in trei: Fan Courier, in cautarea profitului din anii trecuti

Setari Cookie-uri