Comentarii pe articolul Protectia Consumatorilor si legea privind publicitatea inselatoare


Publicitate fara acoperire?

Florin Iepan la 3 Octombrie 2009, ora 22:42
Ca un consumator oarecare, care vrea sa cumpere un produs la care i se face reclama, presupun si sper ca produsul respectiv exista in cantitati suficiente in stocul firmei. Ce se intampla insa atunci cand, desi la fiecare centru al firmei respective (fiecare filiala sau reprezentant) exista o publicitate "agresiva" de genul expunerii produsului chiar in fata clientului, daca le ceri produsul te pune sa astepti pana la mai bine de 10 zile (in cazurile fericite, caci eu astept deja de mai bine de 30 de zile)? E normal sa faci atata publicitate iar atunci cand esti pus sa-ti vinzi produsul sa spui "pas" si sa pui clientul sa astepte saptamani in sir pt a-i onora cererea? Ce rost isi mai are publicitatea atunci? Parca ar spune "avem dar nu va dam". Vi se pare normal? Mie nu.

  Inapoi la articolul Protectia Consumatorilor si legea privind publicitatea inselatoare

Setari Cookie-uri