Comentarii pe articolul "Neckermanele", la un pas de faliment


Scump

Caracaleanu Bogdan la 20 Octombrie 2009, ora 12:31
Preturile foarte mari au condus la aceasta situatie.
Sumuciuc Andrei la 20 Octombrie 2009, ora 13:29
Am cumparat obiecte de imbracaminte de la Quelle de vreo 2-3 ani. Desi calitatea materialelor din care erau confectionate era superioara celor din mall-uri (in aceeasi gama de preturi), calitatea executiei cusaturilor a fost intotdeauna cel putin indoielnica. Dar cea mai mare nemultumire a mea legat de felul lor de a-si desfasura activitatea este lipsa transparentei si relatiei cu clientul. La efectuarea unei comenzi, nu mi se comunica timpul de livrare al produselor comandate. Nici daca erau su nu pe stoc. Pur si simplu primeam un mail generat automat in care mi se spunea ca a fost inregistrata comanda mea si voi primi produsul comandat in cel mai scurt timp posibill. Am comandat in toamna anului trecut o jacheta de sezon si dupa 3 luni de zile (era iarna deja) inca nu primisem nici un semn de la ei. A trebuit sa sun incontinuu vreo 4 zile la toate numerele de telefon pe care le aveau pentru ca sa imi raspunda intr-un tarziu cineva si sa imi spuna ca am sunat la departamentul necorespunzator. Au mai trecut vreo 4 zile pana m-a sunat cineva de la ei inapoi sa imi spuna ca nu aveau pe stoc produsul comandat si daca sunt dispus sa mai astept minim 3 saptamani (durata maxima nu mi s-a comunicat) voi primi produsul. Am anulat comanda total dezgustat de atitudinea lor fata de clienti. O companie se duce la fund in primul rand datorita angajatilor care nu isi fac treaba cum trebuie. Astfel se pierd clienti.
Somesan Gabriela la 20 Octombrie 2009, ora 13:37
Produsele sunt foarte scumpe desi, teoretic ar trebuie sa fie -maxim- la pretul celor care se gasesc in diverse magazine.
4 globulete pentru bradul de craciun costa 80 de lei !
Sergia Irina la 20 Octombrie 2009, ora 13:38
Produsele de buna calitate nu pot fi ieftine.
Amelya Braun la 20 Octombrie 2009, ora 13:47
Da, produsele sunt prea scumpe, dar mai ales serviciile de proasta calitate au favorizat aceasta situatie. Comandai un produs si pana sa iti fie livrat ajungeai sa uiti de comanda respectiva, asa de greu se facea livrarea. Sau comandai catalogul si iti venea dupa 2 luni, iar daca intre timp reveneai sa intrebi de comanda, te inregistrau din nou si iti mai venea o data catalogul, dupa alte 2 luni. Managementul era o varza... Deci, eu nu ma mir ca sunt falimentari...
Itcus Alex la 20 Octombrie 2009, ora 15:29
Este vremea SHurilor de haine in Bucuresti. Nu pare a fi si cazul Europei civilizate. Cred ca problema este venita din lanturile de retaileri si nu din preturi.
Plus o ofensiva a webului ce nu a fost rezolvata de nekermane.
Sper ca analiza lui Bogdan sa fie gresita. Pentru noi toti oamenii care muncim pe bani si nu ne imbracam din Europa.
Alina la 20 Octombrie 2009, ora 15:47
Nu au nici o legatura preturile cu situatia. :)
Nu mai vorbiti daca habar nu aveti.
In afara de asta, Quelle Romania nu este afectata.

  Inapoi la articolul "Neckermanele", la un pas de faliment

Setari Cookie-uri