Comentarii pe articolul Cluburile cu muzica live in vreme de criza: Intre pierderi drastice si investitii noi


live music club

Sasha la 23 Octombrie 2009, ora 15:13
Criza, ne-criza, cluburile bune o sa isi mentina clientii. Este nevoie intr-adevar de modificari de strategie pe parte de preturi, promovare, metode de atragere a unor clienti noi... sau chiar de schimbari radicale de imagine si stil.
Mojo va avea succes pentru ca pe langa faptul ca este nou, ca aparitie si prin conceptul abordat, mai are si acel ceva diferit care te face sa revii. Si nu singur. Clubul isi merita investitia si banuiesc ca perioada de amortizare va fi mai mica decat cea estimata. Nu stiu cat de bine o sa prinda ideea de brit-room, dar partea de karaoke si live music combinata cu un club cu melodii una si una, numai bune de dansat, cu siguranta va fi apreciata. Are personalitate. Voi reveni, ori de cate ori voi avea ocazia. Mult succes si la mai multe idei bune, de afaceri si de articole.

  Inapoi la articolul Cluburile cu muzica live in vreme de criza: Intre pierderi drastice si investitii noi

Setari Cookie-uri