Comentarii pe articolul Brandingul de tara: Romania redesenata in parteneriat privat-privat


Rosu, galben..sau albastru?

Cristina Rotaru la 30 Aprilie 2008, ora 12:54
Rosu, galben..sau albastru?
La ora actuala imaginea Romaniei atat in interiorul ei cat si pe plan international este formata de media necontrolata. In Romania troneaza stirile care au ca subiect scandaluri, violuri si omoruri fapt ce tulbura orice om care deschide televizorul facandu-l sa se gandeasca de doua ori daca mai iese sau nu pe strada dupa 10 seara sau daca isi mai lasa copilul sa se duca singur la scoala.
Media este insetata de subiecte murdare. Cred ca un punct de plecare pentru o campanie de branding national ar fi controlul media.
Este adevarat, se intampla multe in tara asta, dar nu mai mult decat in alte tari. Diferenta este ca la noi se promoveaza toate murdariile, si asta contribuie la imaginea pe care ne-o formam intre noi, despre noi. Dar sa nu ne mai plangem. Asta facem pe toate forumurile, la toate stirile, oriunde. Sa trecem la treaba. Pana acum, din cate stiu au fost facute 4-5 campanii de branding (de talie mai mare) care nu numai ca s-au stins in negura vremii cu buget cu tot, au stricat imaginea tarii mai mult ca la inceput. Ar fi cazul sa se faca ceva real.
Pana acum nu s-a spus nimic concret despre tara noastra. Eterna si fascinanta Romanie..Fabricat in Romania..Romania mereu surprinzatoare...si Fabulos Spirit?? Sa fim seriosi. Sunt atatea lucruri cu care ne putem mandri, palpabile! Insa pentru a le promova trebuie sa credem intai in ele. Cea mai dificila parte a acestei campanii este momentul in care trebuie sa corijam mentalitatile noastre. Cat despre strainatate...macar de-am avea ce pareri sa combatem;)

  Inapoi la articolul Brandingul de tara: Romania redesenata in parteneriat privat-privat

Setari Cookie-uri