Comentarii pe articolul Cum suna rezultatele Vodafone in primul semestru fiscal


prea scumpi

Codrean Roman la 10 Noiembrie 2009, ora 11:33
Am 2 abonamet la aceasta companie de aprox 7-8 ani. platesc 14 euro pentru 100 minute lunare care le vorbesc in orice retea. Mi se pare enorm. De asemenea am predat telefonul in garantie un nk 6500 de 2 ori si l-am primit inapoi cu aceeasi defectiune. SERVICII SCUMPE SI PROASTE asta e cauza si nu criza. puteti oberva ca veniturile cosmote au crescut. abia astept sa-mi expire contractele si le-am spus la revedere.
Misin Marius la 10 Noiembrie 2009, ora 12:40
Eu am 10 abonamente la VDF si platesc in jur de 200 lei pt toate. Sunt foarte multumit de serviciile lor, iar daca ar fi sa aleg dintre operatorii de telefonie mobila de pe piata romaneasca, intotdeauna as alege Vodafone.
Albinita Marius la 10 Noiembrie 2009, ora 17:24
Intodeauna ai alege Vodafone si ai plati mai mult decat in alta parte doar esti "in cea mai tare retea" nu?!
la 10 Noiembrie 2009, ora 21:19
Pt. dl Misin: verifica, domnule, cate abonamente ai! Cu siguranta nu sunt 10. Sigur faci parte din echipa! Eu abia astept sa-mi expire contractul, pentru care platesc enorm de mult.
Voicila Manuela la 11 Noiembrie 2009, ora 08:36
cred ca actuala criza pare a fi pentru multi scuza scaderilor. din pacate pentru vodafone viitorul nu 'suna' bine daca vor pastra aceeasi atitudine de dispret fata de client, cu care singura relatie este una punitiv-contractuala.

din punct de vedere strategic repeta aceeasi greseala pe care au facut-o si cei de la romtelecom, care s-a trezit la realitate ca nu mai sunt pe pozitie de monopol dupa vreo 5 ani.

din pacate, uneori managerii nu vad padurea din pricina copacilor, iar mult cunoscuta sintagma 'e mai usor sa pastrezi un client decat sa aduci unul nou' nu este de interes pentru ei.
Cristian la 11 Noiembrie 2009, ora 22:13
Eu cred ca "managerii" vod afone sunt indivizi "undercover" ai Rom telecomului, altfel niciun om cu bun simt nu le-ar putea intelege "strategia". Posibil sa fi ramas cramponati in "cea mai ghipsata retea". Si eu am incercat in ultimul an de contract sa-mi modific abonamentul, m-au ignorat, am trecut abonamentul la minim, iar la finalul contractului i-am sunat si le-am cerut rezilierea. A 2-a zi am fost sunat de un operator care mi-a oferit o oferta mai mult decat rezonabila, dar le-am dat IGNORE si au fost foarte surprinsi de refuz. Anyway, le urez aceleasi succesuri in continuare! Au mari sanse sa ajunga chiar pe locul 4!

  Inapoi la articolul Cum suna rezultatele Vodafone in primul semestru fiscal

Setari Cookie-uri