Comentarii pe articolul Lupta stransa pe low-cost: Blue Air castiga la mustata in fata Wizz Air


dezorganizare in noua lor...organizare

Carmen Iuliana la 29 Ianuarie 2010, ora 15:29
dezorganizare in noua lor organizare, sau sa le spunem deocamdata disfunctionalitati. de exemplu si-au schimbat pagina si ai fi crezut ca va fi mai usor sa faci o rezervare pe internet. din pacate nu, o gasesc mult mai stufoasa, functioneaza lent si desigur cand ti-e lumea mai draga se blocheaza. si atunci ce faci? pui mana pe telefon si suni call center pentru a face totusi rezervarea...si stai pe fir 20 de minute daca te tin nervii. eu cel putin asa am avut noroc de fiecare data. si raspunde de cele mai multe ori o persoana draguta si instruita, dar care probabil nu stie ca tu ai deja un pic de timp de cand astepti, ea are tot timpul din lume, ca doar la call center e program non-stop. in fine, ai rezervat biletul esti fericit.
varianta doi: au introdus un program de fidelizare a clientilor, cardul myblue air, care vine cu un cadou de intampinare 10 euro. la fiecare drum se mai aduna banuti pe card daca desigur comunici numarul de confirmare. pai si ce sa vezi? nu nu poti sa-l comunici celor de la call center...ca ei nu se ocupa! atunci trimiti mail...si nu primesti nici un raspuns, te gandesti ca de! sunt ocupati, dar nici punctele nu apar pe card, suni iar la call center care iti spun sa trimiti mail-urile din nou si tot asa, ca sunt probleme in sistem. cardul era bun daca ar fi fost in asa fel facut astfel incat atunci cand intru sa intru direct pe contul meu, fac biletul on line si punctele corespunzatoare sa mearga direct pe card.
ideea e atractiva, cu punctele respective cumulate mai mult timp, daca esti pus in situatia de a cumpara azi un biltet pentru maine de exemplu iti scazi substantial pretul, dat fiind ca biletul nu e ieftin daca te hotarasti de azi pe maine. ce faci daca nici dupa cateva luni punctele nu apar pe card? desigur suni din nou call center sa spui ca asa si pe dincolo, ei nu te pot ajuta dar sunt amabili, daca tot ai sunat si nu poti folosi punctele pe care ar trebui sa le ai, si tot ai asteptat in telefon ceva vreme macar sa faci rezervarea. si cand iti spune pretul, pe care in prealabil ai avut inspiratia sa-l verifici on line inainte ( de unde ti-a venit si ideea sa folosesti punctele ca e cam scump pentru buzunarul de tranzitie) operatoarea iti spune ca e cu 10 euro mai scump! pai de ce????????? pai pentru ca de 2 zile dupa spusele ei s-a introdus o taxa de 5 euro pentru fiecare segment de zbor pentru rezervarile facute cu call center!! si unde scrie pe site-ul blue-air? nu stiu, ca eu inca nu am gasit informatia asta....si renunt, zic, lasati, il fac online. domnisoara nu se supara, la revedere.
apropo de cardul de fidelizare si contul myblue ce-o avea... nu stiu ca stii pu unii care se chinuie sa schimbe parola trimisa initial de sistem, o schimba si dupa 2 zile parola lor iar nu functioneaza, o cer din nou si tot asa. si daca tot esti in contul tau si ai introdus datele personale si ai selectat si optiunea ca sistemul sa-ti retina datele pentru urmatoarea vizita de ce nu le retine? ca le scrii iar si iar...
poate reusiti sa puneti la punct sistemul, e pacat sa lasati sistemul informatic sa creeze impresia ca programul de fidelizare e o pacaleala!
anul trecut de exemplu au avut un sistem foarte atractiv de promovare cu un program "happy week-end". iti venea un mail care iti spunea ca "numai azi rezervi cu 50% mai ieftine destinatiile"... ce sa faci ca nu la toti ajungea in timp util? adica mie imi ajungea a doua zi...merci. da, stiu, ei trimit odata la toata baza lor de date si totusi, imi vin toate spamurile posibile, mailul lor care e in adresa mea la loc de cinste nu venea decat dupa ce oferta expira. oare chiar asa?
in rest nu stiu daca doar eu am avut noroc, dar vreau sa cred ca nu e noroc ci normalitate, zborul cu blue air chiar si in conditii meteo grele a fost bun, m-am simtit in siguranta, personalul de zbor calificat, amabil. aici nota mare, bravo!
zbor placut tuturor!!!
Halichi Oana la 29 Ianuarie 2010, ora 20:16
Prin aceleasi probleme am trecut si eu...si nu numai...in august imi cumpar bilet ptr decembrie..ajung aksa, vine vremea de plecare... ajung in aeroport si mi se cere taxa de bagaj 10 euro, taxa care nu mi-a fost ceruta din tara de unde am plecat. Fac reclamatie si explic ca respectivii bani nu iam platit la sosire (mai multi mi se alatura), ...: doamna nu se poate - primesc raspuns, nu puteti sa treceti de filtre dak nu platiti cei 10 euro... si uite asa isi fac cei de la Blue Air banutii... In rest ca si Carmen, aceasi siguranta in timpul zborului.
Carmen Iuliana la 1 Februarie 2010, ora 11:52
mi-ar placea ca si altii, daca au avut astfel de probleme sa se faca auziti, poate da doamne ajuta cu ochii de aceste discutii si cineva responsabil de la blueair si o lua o masura ceva. sa nu se creada ca suntem doar doua persoane fitoase si vesnic nemultumite intr-o maree de clienti cu totul multumiti.

  Inapoi la articolul Lupta stransa pe low-cost: Blue Air castiga la mustata in fata Wizz Air

Setari Cookie-uri