Comentarii pe articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Sunteti de acord cu propunerea de inchidere a supermarketurilor duminica?


NU sunt de acord cu propunerea de inchidere a supermarketurilor duminica

Bogdan Cristea la 9 Aprilie 2010, ora 17:13
Este o propunere irationala.
Singurele zile in care pot face cumparaturi sunt sambata si duminica.
Ce ar vrea?
Sa alerg in piete si in magazine mici de dragul unei masuri populiste?
Vreau sa merg in suepermerket pentru ca acolo am toate produsele la un loc. Si e civilizat!

Sa incurajeze productia autohtona prin metode cu adevarat eficiente nu prin taxe suplimentare pentru concurenta sau decizii imbecile ca propinerea de mai sus.
Nu sunt de acord sa imi limiteze dreptul de a cumpara de unde vreau si cand vreau eu. Importat sau nu.
Vasilescu Tea la 9 Aprilie 2010, ora 17:27
Nu sunt de acord din mai multe motive:

1. piata e libera - it should stay this way
2. sunt de acord cu bogdan, e greu sa iti faci cumparaturile in alte zile
3. magazinele de cartier sunt scumpeee
4. personal, intotdeauna m-am bucurat de comoditatea de a face cumparaturi intr-o perioada de timp mare - spre deosebire de alte tari, care inchid tot cand ti-e lumea mai draga.

in acelasi timp, mi-e tare mila de angajatii magazinelor care sunt deschise in weekend :(
Oprescu Ion la 9 Aprilie 2010, ora 17:32
O alta tampenie guvernamentala. Decizii total imbecile date de mascarici al caror loc e la circ nu in Parlament. Domnul Boc ar trebui sa faca o remaniere in guvern si sa aduca oameni cu adevarat capabili, nu toti ciudatii care trandavesc in partid-ul pe care l-am votat.
Barbu Gabriel la 9 Aprilie 2010, ora 17:35
Nu sunt deacord. Parlamentarii astia "priceputi" ar trebui sa isi bata capul sa gaseasca alte solutii pentru sustinerea particularilor. Asta nu este decat o idiotenie, o stupiditate, nascocita de un parlamentar care are mintea prea linistita.
Popescu Ramona la 9 Aprilie 2010, ora 17:43
sambata nu e de ajuns?
atunci sa dea Dumnezeu sa ajungi sa muncesti intr-un supermarket sa vezi ca duminica alea sunt doar locuri de promenada pt fraieri, iar vanzarile nu compenseaza deloc!
e singura idee buna a guvernului de pana acum!
si poate asa mai invatam si noi sa petrecem duminicile cu familia nu in haosul din supermarket!
e timp destul pt cumparaturi k doar nu mananci cu 7 guri, iar daca in tarile mai civilizate decat noi se poate, putem si noi cu siguranta!
nu mi-am facut in viata mea cumparaturile duminica, si nici n-am sa fac asta vreodata!
Timbus Radu la 9 Aprilie 2010, ora 17:46
CONSIDER ABERANTA PROPUNEREA.
PROBABIL CEI CARE... LUCREAZA IN TEREN (TERITORIU) VINEREA AU TIMP DE CUMPARATURI ATUNCI; RESTUL, CARE ISI CASTIGA PAINEA PRIN MUNCA, DOAR SAMBATA SI DUMINICA.

CAT DESPRE SPRIJINUL AGRICULTORILOR:
-SA FIE AJUTATI SA PRODUCA
-SA FIE ELIMINATI INTERMEDIARII MAFIOTI
ASTFEL INDEPLINITE CELE DOUA CONDITII, LUMEA VA CUMPARA DIN PIATA... PRODUSE MAI IEFTINE SI MAI SANATOASE
Stanescu Geanina la 9 Aprilie 2010, ora 17:50
La cate probleme sunt de pus in ordine in toate ministerele,la sanatate,invatamant.....si-au gasit si ei de lucru la sedintele din Parlament.Sa lase pe fiecare sa-si faca orarul la afacere si-n viata asa cum vrea el. Un orar de respirat,de vorbit ,de mancat pentru romani oare cand vor vota?Intre ce intervale orare ne incadreaza?
Pavalache Sorin - Mircea la 9 Aprilie 2010, ora 17:56
Sunt de acord cu cei care au comentat anterior aceasta eventuala masura. Se vede ca prealuminatii nostrii conducatori au mintile odihnite... Pacat ca au gandirea limitata!
Ciorasteanu Malina la 9 Aprilie 2010, ora 17:58
nu sunt de acord. asta e discriminare.
Mihalcea Elena Cristina la 9 Aprilie 2010, ora 17:59
INCREDIBIL.....
astia chiar vor sa ne limiteze cu totul, maine poimaine o sa ne dea voie sa iesim cu maisinile doar in weekend sau k pe vremea impuscatului, odata cele cu sot apoi cele cu nr.impar
Sa nu uitam cat de greu a fost sa scapam de toate gheretele, tarabele si bodegide de la orice colt de bloc si implicit de renumitii bisnitari...
Eu lucrez in cursul saptamanii pana seara la 20 iar sambata e rezervata curateniei, seara iesitul in oras iar duminica .... CUMPARATURILE!!!
Naznean Horatiu la 9 Aprilie 2010, ora 18:01
Voi vorbiti din prisma clientilor dar nu va ganditi de loc la angajatii acestor magazine care uni din ei au maxim o duminica libera pe luna. Nu credeti ca merita i sa stea cu familia duminica?
Defapt traim intro tara in care nu ne pasa de ceilalti,noua sa ne fie bine restu poate sa moara langa voi ca nu va intereseaza
Ileana la 9 Aprilie 2010, ora 18:02
Magazinelelor de cartier nu le merg vanzarile din cauza preturilor pe care le practica,nu din cauza supermarketurilor ..si ce daca sunt deschise duminica?Nu numai duminica se face vanzare..sa nu spuna domnul Tabara ca miiclor comercianti,buticari,numai duminica nu le merg vanzarile ...nu le merg pt ca nu stiu cum sa-si atraga clientii.Daca se inchid supermarketurile duminica stiti ca va fi?O mare aglomeratie vineri dupa amiaza si sambata.Dar asta nu-i va salva pe buticari
George Berendei la 9 Aprilie 2010, ora 18:36
Alta propunere fara rezultat .................alt parlamentar cu idei de ............

In primul rand nu au cum sa rezolve o problema de micsorare a preturilor atata timp cat majoritatea " buticurilor, chioscurilor, minimarketurilor au fost preluate de marile lanturi de magazine pentru a nu le face concurenta si la care uneori gasesti adaos comercial de 100%.

Evaziunea fiscala este fara limita datorita celor care nu-si exercita atributile de verificare, iar atunci cand o fac se efectueaza in interes personal.
Conditile de pastrare, depozitare, vanzare sunt insalubre , fara avize sanitare, avize de functionare, avize PSI etc.
Profitul castigat nu se regaseste in investitii ( dotari) sau in salariile angajatilor care de obicei lucreaza fara forme legale iar acolo unde sunt cu forme legale au un salariu mizer de 500 RON la un program de 12-16 ore/zi.

Daca doresc sa gaseasca o solutie mai economica pentru populatie ar trebuii sa construiasca statul la marginea oraselor depozite de legume fructe, depozite de carne si preparate, din carne, depozite de produse lactate la care sa aiba acces micul producator, consumatorii finali , magazinele de cartier la care se poate impune adaosul comercial ce va trebuii practicat iar transportul persoanelor catre aceste locatii sa fie gratuit.
Astfel statul sau micul producator ar face concurenta marilor lanturi de magazine si acestea ar fi nevoite sa scada preturile produselor la raft.
Cu aceasta ocazie in pietele aflate in administratia primariilor vor dispare si asa numitii '' comercianti " cu certificat de producator .
In privinta limitarii drepturilor de achizitii nu voi fi niciodata de acord.
As dorii sa existe program non-stop in toate domeniile de activitate cu respectarea programului de lucru astfel nu ar mai exista cifra aceasta de someri.

Propuneri gasim ............... mai putin oameni sa le puna in practica !
Marastean Radu la 9 Aprilie 2010, ora 18:48
Un butic de cartier daca este deschis si duminica cand mai are liber vanzatorul dupa cum a aratat unul articol mai sus sau damnul Tabara are nepotism in buticuri de cartier si doreste o afacer mai profitabila .
Lazea Catalina la 9 Aprilie 2010, ora 19:19
Nu cred ca programul de lucru al supermarketurilor este treaba guvernantilor. Presupun ca "au rezolvat" toate problemele tarii si nu mai au ce face!
Si chiar daca ar fi inchise duminica, tot nu vor creste vanzarile magazinelor de cartier si asta pentru ca au preturi foarte mari, datorita adaosurilor pe care le practica. Pai ce, in cursul saptamanii le merg vanzarile mai bine?
Fiecare are dreptul sa cumpere de unde vrea. Nu trebuie sa ti se impuna si acest lucru.
la 9 Aprilie 2010, ora 19:44
NU SUNTEM DE ACORD CU INCHIDEREA FIECARE SA-SI CAUTE SOLUTI PENTRU AS VINDE MARFA (PRODUSELE).
Petcu Florin la 9 Aprilie 2010, ora 20:02
Credeam ca intrebarea a fost pusa de Divertis.

Alte intrebari de acest gen :
- vreti sa se introduca taxe vamale mari la masinile importate ca sa se vinda mai multe Dacia?
- vreti sa se interzica importul de produse alimentare ca sa stimulam producatorii locali?
- vreti sa se interzica calatoriile in strainatate pentru a stimula turismul romanesc?
- vreti ca supermarketurile sa fie nationalizate, nu doar inchise duminica?

Daca raspunsul la aceste intrebari este DA apasati tasta 1, pentru NU apasati tasta 2.
Danbruma la 9 Aprilie 2010, ora 20:25
In tarile civilizate (adica acele tari care au inventat supermarketurile) supermarketurile sint inchise duminica. De ce? Simplu. Masura antimonopol. Dar cum Romania nu este o tara civilizata ...
Luminita Ciopor la 9 Aprilie 2010, ora 20:26
Astia care lucreaza in supermarket,ati luat la cunostinta atunci cand v-ati angajat la supermarket ca se lucraza si duminica,nu,daca ati auzit ca nu aveti liber de ce v-ati angajat acolo.NU MAI PUNETI PASTILA DE DUMINICA IN FAMILIE,SI ALTI LUCREAZA IN CURSUL SAPTAMANI SI VOI AVETI LIBER,NU SUNT DE ACORD SA SE INCHIDA.
la 9 Aprilie 2010, ora 20:32
Nu sunt de acord,cine vrea sa cumpere de la magazinele de cartier o poate face si daca supermarketingurile sunt deschise.Cred ca se vrea inbogatirea unui patronas de mag.de cartier,poate ruda cu dl. Tabara..Sau poate n-au cotizat cum trebuie patronii supermarketigurilor,la vreun parlamentar...Mai bine ar vedea dl. Tabara de ce bugetul Invatamantului si al Sanatatii e asa de MIC in comparatie cu cel al TURISMULUI??Tara ARDE si baba se SCARPINA..Zau asa ca nu stiu ce sa mai inventeze ca sa nu vedem ADEVARATA REALITATE!!!! Sa le fie RUSINE!!!
Mirel Borz la 9 Aprilie 2010, ora 20:58
NU ,NU ,NU SUNT DE ACORD CU INCHIDEREA SUPERMARKETURILO DUMUNICA PROBABIL ARE VREO RETEA DE( BUTICURI)MAGAZINE LOCALE SI VREA SA LE FACA PROFITABILE ,ASTIA AZI MAINE O SA NE IMPUNA SI CE HARTIE IGIENICA SA FOLOSIM ,FIECARE E LIBER SA ALEAGA
Moise Ionel la 9 Aprilie 2010, ora 21:16
NU sunt de acord cu inchiderea supermarcheturilor duminica
PD-L a terminat toata treaba,in felul acesta rezolva problemele agriculturii...? RUSINE
Pitigoi Loredana la 9 Aprilie 2010, ora 21:37
nu sunt de acord!lucrez mereu in timpul saptamanii iar duminica este singura zi in care am si eu timp sa imi fac cumparaturile
Pauceanu Alexandrina Maria la 9 Aprilie 2010, ora 22:09
nu sunt de acord cu inchiderea supermarketurilor duminica. este o masura discriminatorie si irationala,si totodata incorecta.
Prichelmaer Walter la 10 Aprilie 2010, ora 01:27
CE E HAIOS E CA MULTE DIN MAGAZINELE LOCALE SAU IN PIETE GASESTI TOT MARFA LUATA DE LA HYPER SUPER EXTRA MARKET DAR LA PRETURI MAI MARI.
SI DACA EU VREAU UN ANUMIT PRODUS CARE NU SE GASESTE IN PIATA SAI IN MAGAZINELE LOCALE, CE FAC? CA 1/4 DIN PRODUSE NU LE GASIM IN PIETE SAU MAGAZINE LOCALE.
Prichelmaer Walter la 10 Aprilie 2010, ora 01:30
PAI MULTE PRODUSE DE LA PIATA SAU DIN MAGAZINELE LOCALE PROVIN TOT DE LA HYPER SAU SUPER MARKET, DAR SUNT VANDUTE MAI SCUMP LOCAL SI MAI ALERGI SI TOATA ZIUA PRIN PIETE SI ALTE BUTICURI CAUTAND NU STIU CE !!
la 10 Aprilie 2010, ora 07:46
Intai sa scoata tiganii bisnitari din piete si pe urma mai vorbim! La ora actuala noi nu avem in piete acei producatori adevarati ,pe care ei se lauda ca vor sa-i apere! Este acelasi lucru ,care se intampla si cu prostitutia ! Scuze de alaturarea subiectelor dar sunt domeniile unde se produc cei mai multi bani "negri" ! Cineva acolo sus vegheaza ca aceste domenii sa fie" privilegiate "!
Daca iti doresti ceva la" negru" gasesti de la ace de cusut pana la magistrati!
Buzunarul sa te tina!
la 10 Aprilie 2010, ora 08:00
nu sunt de acord .Si asa ajungem morti de oboseala la sfarsirtul zilei de lucru ce ar vrea sa alergam de la un magazin la altul ? macar in supermarket gasesti tot ce-ti trebuie
Radu Craiu la 10 Aprilie 2010, ora 08:54
nu sint de acord.era singura problema nerezolvata de guvern?!!.nu vreau sa-mi stric ziua si sa insult guvernul.tot felul de firmituri transformate artificial in probleme.ozi buna si cititi altceva.
Stefan-Adrian Secico la 10 Aprilie 2010, ora 09:09
Lucrez intr-un supermarket de mai mult de doi ani si va pot confirma ca zilele in care cei mai multi romani isi fac cumparaturile sunt vinerea si sambata,nu duminica.
Duminica supermarketul e plin de cei ce practica asa-zisul "turism comercial",adica de oameni care sunt acolo la plimbare,socializare sau pur si simplu din lipsa de ocupatie sau fiindca e trendy si cool sa fi vazut acolo.
Turistii comerciali cumpara,de fapt,foarte putine produse,sau nu cumpara uneori nimic,deci chiar nu-s acolo din necesitate sau nevoia stringenta de a achizitiona ceva.
Ca sa nu mai vorbesc de angajatii din super si hypermarket-uri care sunt obligati sa-si petreaca mai toate duminicile la serviciu,de la prima ora a diminetii ,pana la ore tarzii din noapte,fara sa fie platiti pt multele ore suplimentare prestate duminica.
Cei care susstin cu vehementa ca hypermarket-urile sa fie deschise aproape non-stop sunt fie copiii de bani gata,fie angajatii din regiile autonome sau institutiile bugetare,care ori n-au lucrat in viata lor duminica,ori atunci cand au facut-o au fost rasplatiti generos,si in bani si in zile libere.
Si inca ceva:in preajma sarbatorilor de Paste si Craciun ,majoritatea hypermarket-urilor au program non-stop,adica se lucreaza inclusiv noaptea(pt cei care nu stiu),desi pot sa va spun cu certitudine ca nr de clienti care vin acolo peste orele 23 este extrem de mic,iar vanzarile infime,ceea ce nu justifica in niciun fel excesul de zel manifestat de conducearea market-urilor.
Iar daca majoritatea dintre romani au de Craciun sau de Paste cel putin 3-4 zile libere,ca sa nu mai spun de "fericitii" care au cate o saptamana,angajatii din comert au de Sarbatori cel mult doua zile libere,unii dintre ei doar una singura,mai exact 26 decembrie,1 ianuarie si Duminica Pastelui,iar de a doua zi programul se reia ca si cum ar fi o zi obisnuita,desi afluenta de cumparatori e foarte mica a doua zi de Craciun(26) sau de Paste.
Despre zile libere de sarbatori cum ar fi Floriile,Rusaliile sau Sf Maria,de care beneficiaza multi dintre romani,nici nu poate fi vorba la angajatii din hypermarket-uri.
Iar pt ca lucreaza de dimineata devreme pana noaptea tarziu,de Craciun,Anul Nou sau Paste,si mai toate duminiucile de peste an,salariatii din comert de tip hypermarket au salarii de mizerie,prime si bonusuri mici sau inexistente si sunt obligati zi de zi,ora de ora sa suporte aerele,fitele si figurile celor care inca traiesc dupa motto-ul "Clientul nostru,stapanul nostru",un motto demult depasit si complet fara acoperire.
Asa ca DA ,consider ca masura inchiderii hypermarket-urilor duminica este una binevenita si o aprob.
Gubas Carmen la 10 Aprilie 2010, ora 12:08
nu sunt de acord, daca ar scadea preturile cei cu magazine mici , acest proces de dezvoltare al lor ar deveni firesc nu obligatoriu, de ce nu scad adaosurile daca doresc clienti? Intr-o tara libera fiecare cumpara de unde doreste si bineinteles ca pe primulloc se afla pretul si calitatea , si nu in ultimul rand profesionalismul. Ne intoarcem iar la vanzatoare plictisite, care deabea isi deschid gura cand ceri ceva sau preferam un zambet si un bunaziua radios ( chiar daca nu e din suflet macar este o amabilitate obligatorie in comert).
Neacsu Marin la 10 Aprilie 2010, ora 12:28
Nu cred ca aceasta masura va afecta foarte mult supermarketurile. In schimb ne va afecta pe noi cumparatorii casnici. De ce? E simplu.
In primul rand, ne vom duce la supermarket sambata, si vom gasii cozi foarte mari, stress si alte cele.
In al doilea rand, vom plati mai scump aceleasi produse de consum pe care in loc sa le cumparam de la supermarket le vom cumpara de la magazinul din colt. De unde cumpara magazinul din colt produse? De la supermarket.
Cine are de suferit? Noi.

Guvernul ar trebuii in schimb sa ajute agricultura prin masuri concrete si responsabile. Tocmai datorita faptului ca stam foarte prost la agricultura, am ajuns sa importam peste 90% din legumele si fructele pe care le consuma, si nu numai.

In plus, faptule de a inchide supermarketurile duminica, nu cred ca este tocmai concurential. Nu m-ar mira ca acestea sa dea in judecata guvernul, sau mai rau sa se duca cu spaga la cine trebuie, ca sa nu se dea aceasta lege.
Asa s-a intamplat si cu duty-free-urile.
Costin Georgescu la 10 Aprilie 2010, ora 13:30
nu
Macsim Claudiu la 10 Aprilie 2010, ora 14:41
Nu sunt de acord cu inchiderea supermarket-urilor duminica, deoarece nu prea mai ai unde face ceva cumparaturi.
Cel mai rational lucru ar fi sa fie deschise doar pana la ora 13. Nu e necesar mai mult pentru ca si angajatii sa aiba liber.
la 10 Aprilie 2010, ora 19:53
Stimata doamna Luminita Ciopor lucreaza tu in fiecare duminica si fi libera in timpul saptamanii cand toata familia si prietenii sunt plecati sa vezi daca iti convine si apoi mai vorbim Vorbesti in necunostinta de cauza De ce oamenii aceea sa lucreze duminica,sa va suporte aerele de prost crescuti?doar sa se plimbe lumea prin magazine si sai injure si sai scuipe multi din clienti? Vrem civilizatie? hai sa avem civilizatie;acesta ar fi un pas
Serban Luminita la 11 Aprilie 2010, ora 00:25
Masura de inchidere a supermarketurilor duminica nu face dacat sa sporesca specula in piete.
Ceea ce initiatorii acestei masuri nu stiu este ca, si in acesta perioada, in care marketurile sunt deschise, sambata si duminica in piete se practica preturi mult mai mari decat in cursul sdapatamanii.
Ce se va intampla cand pietele vor fi singurele deschise duminica ?
Sigur, preturile vor si mai mari !!!
Atunci, al cui scop il slujesc acesti "Initiatori" ?
Sigur nu sunt interesati nici de productia autohtona, nici de sporirea puterii de cumparare a romanilor!
Stefan-Adrian Secico la 11 Aprilie 2010, ora 01:14
Pt Luminita Ciopor.
Auzi "asta",ia spune-ne si noua cate duminici lucrezi pe luna,si daca ai lucrat in a doua zi de Craciun,pe 2 ianuarie si a doua zi de Paste?
la 11 Aprilie 2010, ora 14:42
Ca in orice situatie de nivel politic,Romania trebuie sa copieze si nu sa fie originala.Daca tot ne raportam la nivel extern,atunci haideti dragi politicieni sa marim salariile,sa construim autostrazi ca in ,,afara,, sa avem locuri de munca suficiente si decente pentru toate categoriile de oameni si pentru orice varste...haideti sa facem ceva si din acest sens.Sa nu uitam ca inclusiv presedintele tarii isi face cumparaturile la hypermarket...o sa ajungem de fapt nu sa fie inchise duminica ci sa fie deschise,, doar duminica,, !!Se vad frustratii pe acest site in urma diverselor postari, care habar nu au de consecintele unei decizii parlamentare,lor si daca le spui ca se maresc salariile cu 1 ron ,sar in sus de bucurie fara sa analizeze viitorul.Daca am avea mai mult creier si mai putina gandire am face ceva eficient cu viata noastra,si nu ne-am limita,unii dintre noi,sa facem doar ceea ce stim ci sa invatam sa facem mai mult si atunci vom fi mai multumiti.In concluzie,am detaliat codat parerea mea despre intelectualii care vin cu tot felul de idei nastrusnice despre cum sa ne petrecem timpul liber si unde sau cand sa ne facem cumparaturile.Sunt complet indignata si nu vorbesc doar in numele meu,de aceasta decizie !
Ionela Surdu la 11 Aprilie 2010, ora 17:45
DA eu sunt de accord ca Hipermarketurile sa fie inchise Duminica ,bv Stefan Adrian ceea ce ai spus mai sus ai perfecta dreptate.
Ionela Surdu la 11 Aprilie 2010, ora 17:47
Da sunt de acord ca Hipermarketurile sa fie inchise Duminica ,Stefan Adrian ai perfecta dreptate ce ai spus mai sus.
Ghenciu Iulia la 12 Aprilie 2010, ora 05:41
1. nu sunt de acord.
2. problemele din agricultura se poi rezolva prin infiintarea centrelor de colectare a produselor de la micii producatori
3. pentru cei cativa salariati care mai exista in aceasta tara , duminica este ziua in care isi pot rezolva problemele casnice .
Halpern Alina la 12 Aprilie 2010, ora 11:40
Nu sunt de acord, din mai multe motive:
1. de multe ori, neavand un program regulat, ca si angajatii din supermarket, nu reusesc sa-mi fac cumparaturile decat duminica; rareori am timp in cursul saptamanii
2. in supermarket gasesc nu numai legume si fructe, ci si cosmetice, imbracaminte, produse de curatenie, birotica etc, fara a fi nevoita sa umblu din magazin in magazin
3. in supermarket am la dispozitie carucior pt marfa si parcare, in piata nu am decat 2 maini
4. evit cu inversunare, atunci cand pot, sa fac cumparaturi vinerea seara sau sambata din supermarket, pt ca este extrem de aglomerat si pierd mult timp ocolind ceilalti clienti, iar cozile la casele de marcat sunt mari
5. vecinii care sunt proprietari de magazine de cartier isi aprovizioneaza magazinele tot de la supermarketuri; in consecinta preturile lor deriva de la pretul din supermarket +adaos,iar diversitatea produselor e poveste...
6. cand vreau legume si fructe romanesti ma duc la piata special, fiind atenta ca "tarancele" care vand produsele sa nu fie din cele cu unghii false si suspect de curate, cu fetzele neparlite de soare si vant

Pana la urma imi fac cumparaturile de unde consider ca este mai rezonabil atat din punct de vedere al preturilor, al diversitatii ofertei cat si al timpului consumat cu aceste operatiuni.

daca nu imi convine un anumit magazin, automat nu il voi ma vizita, nu trebuie sa oblige guvernul sa imi fac cumparaturi dintr-un anumit loc; pana la urma e legea concurentei, nu?

faptul ca angajatii din supermarketuri nu sunt platiti si nu li se acorda zile libere compensatorii conform legii si codului muncii este de competenta ITM

daca se doreste incurajarea consumului produselor romanesti trebuie stimulata atat productia cat si desfacerea lor; sunt agricultori care nu si-au primit nici acum subventiile pe 2009
iar pietele agroalimentare sunt pline de produse turcesti si grecesti...fructe si legume de multe ori lipsite de gust...soiuri romanesti de legume gustoase au disparut din oferta chiar de la tarani, fiind inlocuite de soiuri rodesc rapid si au fructe mai mari
cum ne-au obisnuit cei din conducerea tarii in ultimii ani, se prefac a lua masuri ...
Mereu Aglaita la 12 Aprilie 2010, ora 12:07
problemele se pot rezolva si altfel , nu trebuie sa hotarasca altcineva pentru noi
Emi la 12 Aprilie 2010, ora 16:57
Voi vreti sa ne intoarcem in anii 90? sa iesim cu masinile doar in zilele cu sot sau mai stiu eu cum? de ce-i plangeti pe angajati? au 8 zile libere pe luna ca oricine. Eu lucrez zi lumina, n-am cand ajunge la cumparaturi decat in week-end
Nedelciu Valentina la 14 Aprilie 2010, ora 10:51
aceasta propunere nu vizeaza pe micii producatori(fermieri) din piete, ci pe microintreprinderile care vand aceleasi produse care se afla in supermarketuri dar insa cu diferente de pret mai mari.Aceasta hotarare de a inchide marile magazine comerciale alimentare din supermaketuri sau moluri produce o concurenta neloiala, pentru ca in final fiecare consumator cumpara dupa preferinta, din piata sau din supermarketuri.
Nedelciu Valentina la 14 Aprilie 2010, ora 10:56
Nu sunt de acord sa se inchida supermarketurile duminica.E o concurenta neloiala, micii producatorii care doresc asta sunt de fapt microintreprinderile care desfac aceleasi produse dar la pretui mai mari .

  Inapoi la articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Sunteti de acord cu propunerea de inchidere a supermarketurilor duminica?

Setari Cookie-uri