Comentarii pe articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Impozite mai mari pentru locuintele din centrul Bucurestiului?


Impozite mai mari pentru locuintele din centru Bucurestiului

Neagu Georgiana-Alina la 21 Aprilie 2010, ora 16:20
Nu! Nu mai bine se iau in calcul venitul si in functie de el platesti impozit mai mare??! Cu totii stim ca in centrul Bucurestiului, mai exact pe Lipscani, Smardan etc..desi sunt cafenele si baruri sunt si locuinte, si din cate stiu oamenii aia sunt destul de amarati desi locuiesc in ruinele alea... cum explica cineva posibilitatea acestor oameni de a achita? Dupa mine trebuie facuta cumva o departajare insa nu zona este cel mai bun reper.
Petcu Cristian Mihai la 21 Aprilie 2010, ora 16:56
Nu sunt de acord.
In centru sunt multe cladiri vechi. A le superimpozita inseamna a le plati inca odata mai repede decat snecherii din Pipera.
Nicoleta Ite la 21 Aprilie 2010, ora 22:56
ma intreb cum s-au gandit la asemenea idee, atat vreme cat centrul Bucuretsiului nu are nico legatura cu centrul oricarei alte capitale ce se pretinde a fi civilizata......centrul este poluat, aglomerat, mizerabil datorita atat lipsei de educatie si spirit civic, dar si datorita traficului mare de persoane si auto, zilnic....este direct proportional impozitul cu stresul suportat de cetetan, in functie de zona in care locuieste?....aceasta ar putea fi o explicatie......... locuiesc in zona operei, zona care tine de minunatul sector 5 atat de bine "gospodarit" de edilul acestui sector.....gunoaiele troneaza in fata bisericii Sf. Elefterie, nu exista cosuri de gunoi, in ultimii 3 ani nu imi amintesc sa fi trecut vreo masina care sa curete sau sa ude strada.........de cate ori ajung acasa nu gasesc un loc de parcare decat vreo doua strazi mai departe de a locui in centru....iar despre concertele din parcul Izvor si piata Constitutiei- in accetiunea diletantilor gospodari ai acestui minunat oras, singurele locuri "potrivite" pentru spectacole- intrerupte doar de cate un circuit de F3, cu miros de cauciucuri incinse, blocat de strazi si redirectionare de trafic, ce sa mai vorbim......probabil ca toate aceste "avantaje" in mintea diletantilor guvernanti reprezinta "avantaje" nete care sa "justifice" o diferentiere de taxe si impozite.....precizez ca nu sunt proprietar de vila sau mare "latifundiar" sau "investitor" al zonei centrale, ci doar proprietarul unui umil apartament intr-un bloc vai de el, care nu beneficiaza de "sprijinul" primariei pt reabilitare termica.....came ce imi ofera zona centrala?.....m-as duce pana la Lisabona, Paris, sau macar pana la Budapesta sa vad diferenta.....................
Podgorski Mihaela la 22 Aprilie 2010, ora 07:39
inca o tampenie a statului
dupa ce ar consolida toate cladirile vechi din centru care la primul cupremur or sa se prabuseasca si ar face o infrastructura buna (zona lipscani) atunci poate ca problema s-ar pune altfel.....asa insa e o alta metoda de a jupui pielea de pe oameni....trist ce se intampla :(
Cristea Rares la 22 Aprilie 2010, ora 08:03
dragi cititori,

propunerea primarului general este buna, avand model alte metropole din lume unde, pentru a locui in centru ti se aplica impozite mai mari decat la periferie. Cred ca aceasta masura ar fi foarte buna pe termen lung, cu conditia ca fodurile obtinute din plata acestor impozite sa fie directionate pentru reabilitarea si dezvoltarea zonei respective. Mai mult, ar trebui ca toti proprietarii, de oriunde, sa raspunda atat pentru curatenia din fata imobilelor cat si de aspectul/reabilitarea acestora. Acest lucru ar contribui mult la curatenia si aspectul general. Deasemeni, ar trebui gasita o solutie si pentru imobilele cu "bila rosie", care mai bine ar fi daramate si create spatii de parcare sau parcuri, iar locatarilor sa li se ofere solutii in blocuri nou construite.
Georgescu Clementina la 22 Aprilie 2010, ora 09:25
Sunt de acord pentru ca la vinzarea unei astfel de cladiri pretul este mai mare de 10 ori decit o casa in Pantelimon sau oriunde in afara centrului. Chiar daca este in paragina cladirea, ea nu sta in aer.......ci pe teren, ala de fapt se impoziteaza.
Rotaru Adriana la 22 Aprilie 2010, ora 11:21
In Romania, spre deosebire de alte tari civilizate, impozitarea nu tine seama de venituri ducand in final la favorizarea celor cu venituri mari si saracirea celor cu venituri mici; nu mai luam in considerare faptul ca nu se face nimic in favoarea cetatenilor cu acesti bani impozitati.
Elena la 22 Aprilie 2010, ora 12:59
Treziti-va la realitate! Chiar nu vedeti ca statul actual nu stie sa faca altceva decat sa ne puna sa platim biruri peste biruri. Nu inteleg cum puteti fi de acord sa platim impozite mai mari (infiderent din ce zona a capitalei suntem).
Se pare ca ne complacem sa traim ca pe vremea boierilor "intr-o lume moderna"
Criss la 22 Aprilie 2010, ora 15:59
Cred ca nu ati citit bine articolul? "Centru" nu insemana neaparat Unirii- vedeti ca s-a extins categoria A si C a trecut in B.Si pana la urma dc sa platesc mai mult in A decat in B atat timp cat beneficiez de aceleasi conditii, infrastructura, zgomot, civilizatie? Oricum sunt diferente, oare banii sunt repartizati corespunzator adica la fiecare categorie in functie de ce se plateste? Nu.Si atunci de ce sa fie mai mult decat este? Ah si mai abereaza unii, nu are nicio legatura vanzarea unei proprietatii din centru cu impozitul, oricum taxa se plateste la valaorea declarata de tranzactionare, asa ca se poate ca o vila in Pantelimon sa fie mai scumpa decat un apartamanet in Bucuresti, zona A. Unii "scriitori" mai aduc aminte de acei oameni care locuiesc in centru vechi- pai cam locuiesc ilegal acolo si a cui este vina? Fac ceva autoritatile? Si app in Giulesti sunt proprietati -perimetre intregi- unde nu exista acte, se sta ilegal-cum se plateste oare acolo impozitul? Sa mai dau exemple ? CA SA AVEM PRETENTII DE CIVILIZATIE SI IMPOZITARE CA IN TARILE CIVILIZATE AR TREBUI INTAI SA AVEM ACELE ARGUMENTE, CONDITII CE NECESITA ACESTE PRETENTII, SAU INTAI PLATIM SI VEDEM NOI CAND OM BENEFICIA DE CIVILIZATIA OCCIDENTALA-SA NE MANDRIM CA PLATIM IMPOZITE CA OCCIDENTALII.Asa sunt strugurii ,acri pentru cei din Pantelimon.
Tudoran Constantin la 22 Aprilie 2010, ora 17:10
Daca Splaiul Independentei in zona caminelor din Politehnica e centrul Bucurestiului, PANA LA SEMA PARC, adica pana la malul LACULUI MORII... atunci unde e periferia?!? Ca de la lac incolo e camp!
Nu sunt normali la cap. Pe strazile alea de pe langa politehnica si din spate de la Vasile Milea, sau in blocurile din Strada Politehnicii, Baia de Aries si Arinii Dornei?!? Alea sunt CENTRU?!? Militari si Semanatoarea au ajuns in centru. Gorjului e in zona 2. De la Ciorogarla incolo e periferie sau direct la Pitesti?
Tudoran Constantin la 22 Aprilie 2010, ora 17:11
O idee pentru domnul Prim Ministru: Ia-ne domnule la toti salariile si fa-le venituri la buget! Poate asa o sa aveti destui bani sa rezolvati problemele arzatoare de tipul "de ce merg tancurile prin nisip si avioanele nu zboara in nori de cenusa".
Tudoran Constantin la 22 Aprilie 2010, ora 17:13
@Cristea Rares
Alooo! Domnu! Eu stau in Militari. Acu, aia cica e zona de centru! Ori cel mult zona 2. Nu vreti sa veniti si matale sa locuiti in centru langa mine? La 1200 de metri de iesirea din oras pe autostrada Bucuresti - Pitesti.

  Inapoi la articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Impozite mai mari pentru locuintele din centrul Bucurestiului?

Setari Cookie-uri