Comentarii pe articolul Importatorul bormasinilor Black & Decker: 50% din uneltele de bricolaj de pe piata sunt no-name


produsele no-name si cele contrafacute

Mihai la 12 Mai 2010, ora 17:56
Sunt utilizator de scule din categoria DYI. Imi place ca acolo unde cunostrintele imi permit sa fac reparatii in casa de unul singur. Pe parcursul renovarii unui apartament de la zero am avut posibilitatea de a cumpara scule "brand name" sau no-name.
Am constatat ca sculele no name au mai multe avantaje:
1. Desi am distrus (datorita calitatii slabe si nepriceperii mele) un numar de scule, costul lor cumulat a fost sub costul unei singure "scule de marca". Am folosit bormasina cu acumulatori, rotepercutor, fierastrau pendular, aparat de slefuit prin vibratie (?) si polizor unghiular (am distrus 3 si costul lor tot a fost sub costul unui produs de marca)
2. La terminarea renovarii problema spatiului de depozitare scule a fost transat in defavoarea mea si ca urmare aruncarea sculelor no name care nu mai aveau sa fie folosite intr-un viitor apropiat nu a prezentat un impact (financiar) prea mare pt mine. Am pastrat doar rotepercutorul si surubelnita electrica restul ajungand la prieteni sau direct la gunoi.

Singurele elemente de marca pe care le-am achizitionat au fost elementele conmsumabile sau care ar fi prezentat un risc pentru mine in cazul utilizarii lor: spiral , dalta SDS, panze fierastrau pendular, disc diamantat pt polizorul unghiular, ochelari de protectie.

Cele 50 de procente no-name au pentru mine o explicatie. Si in plus mi se pare cam putin - uitandu-ma prin debaraua prietenilor am vazut numai scule ieftine. Cele 50% sigur nu se refera la volume, nu?
Daca cei 50% se refera la partea financiara si nu la volumele de vanzare - in acest caz aveti dreptate: la 3 scule no-name achizitionate se obtine (aproape) pretul unei scule din brand-urile mentionate in articol.



Razvan la 21 Septembrie 2010, ora 13:06
Mihai are perfecta dreptate.Insa ce faci atunci cind achizitionezi o scula de mina vinduta sub un brand de renume,la un pret maricel,care functioneaza circa una ora,dupa care constati ca nu are vaselina unde ar fi trebuit sa aiba,o gresezi,mai lucrezi cinci ore,scoate fum de la carbuni,te duci la service 19km prin city si ti se spune ca ai pierdut garantia pt ca ai pus vaselina tu personal si nu ai cascat ochii cind ai luat-o din raft de la hypermarchet sigilata?Nu te-ai simti inselat,pus pe drumuri si luat de prost?Asa ca termeni ca marca,garantie,renume,volum de vinzari si alte bazaconii de marketing sunt gogorite care iti baga mina in buzunar in mod fraudulos spre beneficiul unora care isi rid in barba de cumparatori de buna credinta.Concluzia e ca no name nu iti promite nimic si eventual mai te si ajuta.

  Inapoi la articolul Importatorul bormasinilor Black & Decker: 50% din uneltele de bricolaj de pe piata sunt no-name

Setari Cookie-uri