Comentarii pe articolul Masina electrica - Cum este perceputa de consumatori


MASINA ELECTRICA O MARE PROSTIE !

Danciulescu Radu la 19 Mai 2010, ora 09:44
O masina electrica inseamna un motor propulsat de o alta energie primara, care sa produca energie electrica si care la randul ei sa cogenereze energie mecanica, necesara la rotile motoare !
Ce parere aveti ?
Sau alta inventie "fantastica": te duci la o priza, te conectezi si astepti peste 6 ore, ca sa incarci un acumulator si dupa cca.400 Km opresti musai acolo unde exista o priza de incarcare si reiei povestea de la inceput.
Alta traznaie: cumperi o masina care are un motor hibrid. Singura motivatie este protejarea mediului, dar cu... suprapret !

Stimati cercetatori, ideal este ca masina viitorului sa fie propulsata cu o energie curata si gratuita, cogenerata direct in energia mecanica necesara rotilor motoare !
Cautati si veti gasi.

Eu am gasit-o: energia magnetilor permanenti = energia vitala, care coordoneaza intreg universul !

) Sunt autorul a trei inventii cu impact deosebit in toate domeniile tehnice ale motoarelor termice, inclusiv al celor cu pistoane, precum si al tuturor sistemelor de productie energetica.
1 - MOTOR ROTATIV CU ARDERE INTERNA, brevetat in Romania si in Franta.
2 HIDROMOTOARE G.A., care este in curs de brevetare la OSIM Romania.
3 MAGNETOMOTOARE RADU, care este in curs de brevetare la OSIM Romania.

b) Doresc sa va atrag atentia in mod special asupra celei de a 3-a. inventie:
MAGNETOMOTOARE RADU.
Noutatea inventiei.
Magnetomotoarele RADU sunt motoare stationare cu 4 sau mai multe grupuri propulsoare, care transforma miscarea de translatie in miscare de rotatie, imprimata unui arbore motor dispus in centrul constructiei.
Acest sistem mecanic utilizeaza simultan si integral in miscari rectilinii, atat fortele maxime axiale de respingere, cat si pe cele de atractie ale magnetilor permanenti, permitand realizarea unor randamente globale superioare, ceeace le vor impune aplicatiilor industriale in toate domeniile tehnice mai sus amintite.
Din calcule estimative rezulta:
b.1) - ca un modelul experimental demonstrativ(MED 1) care va fi un magnetomotor RADU cu gabaritul : Ø x L → Ø800mm x 600mm, va avea urmatorii parametrii functionali:
- Momentul motor(Mm): Mm = 36,73 daNm
- Puterea(P): P = 120Kw / 3120 rpm
b.2) - daca marim dimensiunile constructive de 10 ori rezulta MED 2, care este un Magnetomotor RADU - Naval sau Cogenerator electric, cu gabaritul → Ø8,0m x 6,0m.
Prin deductie de la MED 1 principalii parametrii functionali minimi rezultati ai MED 2 vor fi:
- Momentul motor(Mm): Mm = 141829,2 daNm
- Puterea maxima(P): P = 46300 Kw(62800 CP) / 312 rpm
b.3) - se pot executa Magnetomotoare RADU de oricare putere dorim. Singura limita o constituie marimea posibila a magnetilor permanenti si posibilitatile tehnice actuale de prelucrari mecanice.
c) Domeniile tehnice in care se vor aplica magnetomotoarele RADU sunt:
- propulsarea mijloacelor de tractiune rutiere ; cai ferate ; navale si aeriene.
- producerea energiei electrice in complexe energetice mari ; medii ; mici ; cat si pentru consumatorii individuali, cu costuri de investitii mici si costuri de productie = zero.
- actionarea diverselor instalatii si utilaje din toate ramurile industriale, etc.
d) Avantajele magnetomotoarelor RADU.
Prin aplicatiile magnetomotoarelor RADU se obtin urmatoarele avantaje:
d.1) - Investitii conexe = zero !
d.2) - costuri de intretinere specifice = nesemnificative. Sunt necesare numai revizii periodice, pentru schimbul de lubrifianti si eventuale reparatii.
d.3) - Energia primara a magnetilor permanenti este inepuizabila. Nu mai sunt necesare opririle mijloacelor de transport pentru realimentare, etc.
d.4) - Consum de materii prime = zero.
d.5) - Emisii de noxe = zero.
e) Impactul favorabil al exploatarii magnetomotoarelor RADU:
e.1) Impactul economic: se vor inlocui in totalitate actualele capacitati energetice: pe baza de carbuni; hidrocarburi; energie nucleara; chiar si actualele hidrocentrale; precum si diversele instalatii eoliene sau solare, care necesita mari cheltuieli de investitii si intretinere si au durate de exploatare intermitente si randamente scazute. Imensele resurse financiare utilizate in actualele capacitati energetice vor fi canalizate pe alte domenii de activitati, benefice economiei si populatiei.
Se vor inlocui mijloacele de propulsare ale transporturilor terestre rutiere ; feroviare si navale, precum si a celor aeriene propulsate prin motoarele cu piston. Toate nu vor mai necesita nici un fel de combustibili, eliminandu-se total pericolul de explozie si vor avea autonomie de mers nelimitata, cu costuri de exploatare ≈ zero. La cele navale si aeriene se vor elimina imensele spatii utilizate pentru rezervoarele de combustibili, crescand considerabil capacitatile portante utile si se elimina total pericolul de explozie.
Se va stopa reducerea suprafetelor agricole pentru productia de biogaz si biocombustibili, instalatii eoliene si solare,etc. asigurandu-se resurse suplimentare pentru alimentatia populatiei.
e.2) Impactul de mediu: prin inlocuirea capacitatilor de la pct. e.1) dispar emisiile poluante, care constituie cca. 90% din actualele emisii de oxid si dioxid de carbon in atmosfera, si nu se mai dezafecteaza mari suprafete agricole, pentru amplasarea lor;
Nu mai rezulta deseuri poluante: cantitati imense de cenusi si deseuri radioactive.
e.3) Impactul asupra zacamintelor naturale: se protejeaza marile resurse naturale:
carbuni; petrol; lemn si nu se mai calamiteaza mari suprafete de teren, ocupate cu depozitarea deseurilor si extractiile de carbuni, etc.

f) CONCLUZII GENERALE.
Pentru domeniul energetic, Magnetomotoarele RADU se vor cupla cu actualele generatoare electrice, de diverse capacitati, in functie de puterea energiei mecanica debitata de catre magnetomotoarele RADU, executate la comanda beneficiarului.
Se pot realiza Magnetomotoare RADU de la 1Kw pana la 60 Mw, si mai mari in functie de capacitatile de prelucrare si de marimile magnetilor permanenti fabricati din noul aliaj neodim .
Un magnet permanent din neodim, conform catalogului de furnizor, cu dimensiunile de 51 x 51 x 25 mm, are o forta de atractie/respingere de 100 Kgf.

Astept investitori cu un potential minim de 1 mil. Euro.
Radu Danciulescu
o722155065 rdanciulescu@yahoo.com


  Inapoi la articolul Masina electrica - Cum este perceputa de consumatori

Setari Cookie-uri