Comentarii pe articolul Pepsi incheie un parteneriat cu Academia de Fotbal "Gheorghe Hagi"


erata

Lascu Catalin la 28 Mai 2010, ora 07:41
"PepsiCo are un portofoliu international de produse alimentare si bauturi cu 19 linii de produse care genereaza impreuna vanzari anuale de peste 1 miliard de dolari"..... FIECARE dintre cele 19 genereaza peste 1 mld, NU MPREUNA.

Marketingul de tip grassroots castiga in importanta, si poate adauga mult la statura brandului intr-adevar, prin implicarea directa a consumatorului.

Dar asta nu inseamna ca va inlocui marketingul legat de celebritati, care va continua sa-si pastreze actualitatea atata vreme cat oamenii vor continua sa aiba idoli in sport, muzica, etc, si aspiratii de identificare cu acestia...

si desigur atata vreme cat companiile isi vor putea permite respectivele costuri legate de celebritati

  Inapoi la articolul Pepsi incheie un parteneriat cu Academia de Fotbal "Gheorghe Hagi"

Setari Cookie-uri