Comentarii pe articolul Proprietarii J'info Tours isi fac holding de turism


"Proprietarii J'info Tours isi fac holding de turism"

Craescu Silviu la 28 Mai 2010, ora 17:12
bravooo.. lor!!!
Omul Rau la 30 Mai 2010, ora 18:48
ce chartere fac ei anul acesta?nu cred ca fac vreunul!!
cit despre tzepe...!
Corect!bravo lor!
Coropciuc Gabriel la 1 Octombrie 2010, ora 17:06
Comentariul și aprecierile sunt fcute dup organizarea și desfșurarea excursiei cu autocarul, n perioada 4-11 septembrie 2010 pe ruta București - Budapesta - Praga - Viena și retur. Au fost aduse la cunostința conducerii agenției, n scris, prin sesizarea nregistrata la agenție cu nr.315/14.09.2010, dar fr a primi vreun rspuns, nici mcar telefonic, deși s-a promis verbal, la depunerea acesteia, s așteptm s fim contactați.
Pe scurt, conținutul sesizrii este:

1. Cu privire la datele i informațiile furnizate turistului de ctre angajații firmei sau prin broșura de prezentare a ofertelor acesteia, chiar și n ziua precedent plecrii
- unele dintre acestea au fost false sau eronate:
Ex: a) ghidul și numele acestuia, fat de cel comunicat n ziua precedent plecrii la ora 14,30;
b) numrul de turiști n raport cu care s-a solicitat diferența de bani a fost 20, dei deplasarea au efectuat-o 25 - deci sau cerut mai multi bani;
c) diferența de bani solicitata turistilor a fost diferita de la unii la altii - 24, 29 euro sau nimic;
d) aceleași locuri n autocar comunicate la mai mulți turiști, ceea ce a determinat crearea unei stri destul de tensionate la mbarcare, situaia fiind depșita prin amabilitatea și nțelegerea unor turiști și nu cu sprijinul ghidului, ca reprezentant al agenției n aceasta excursie;
e) comunicare defectuoas si promisiuni neonorate atat la telefon cat si in discutiile cu salariatii agentiei

- reclama fals cu privire la numrul obiectivelor de vizitat și timpul la dispoziția turistului:
Ex: a) durata deplasrii cu autocarul nu ofer timpul necesar pentru a fi vizitate toate obiectivele menționate n program program (ex. in ZIUA 2, din peste 15 ore de deplasare doar aproape 2 ore a fost program de vizitare);
b) timpul minim necesar vizitrii obiectivelor trecute n program nu corespunde cu timpul avut la dispoziția grupului pentru a le vizita;
c) amplasarea hotelului la Budapesta și durata mare a deplasrii de la Viena la Budapesta (datorata orei de plecare stabilit de ghid și traficul) nu au oferit posibilitatea vizitrii orașului, asa cum este stipulat n programul cadru;
d) ghidul nu a organizat sau nsoțit ntregul grup n tururile ce intrau n sarcina firmei (Ex: la Bratislava, vizita lsat la latitudinea turiștilor, fr s se explice unde sunt amplasate obiectivele sau s li se spun cte ceva despre acestea; la fel la Viena).

2. Cu privire la activitatea și pregtirea ghidului
Ghidul stabilit de agenție pentru aceast excursie, nu și-a ndeplinit ndatoririle care-i reveneau att din punct de vedere organizatoric ct și din punct de vedere al pregtirii și documentrii n funcție de obiectivele de vizitat
Ex: a) datele și informațiile oferite turiștilor au fost insuficiente, incomplete, alese aleator și citite din diferite crți turistice fr o continuitate sau logic anume, cu mult timp nainte de sosirea la obiectiv și nimic la locul de vizitare (n primele 2 zile comunicare de date și informații aprox. 15 min);
b) lips de experienț sau ignorant n coordonarea activitții unui grup, neadaptare la componența acestuia (datele și informațiile furnizate au avut caracter mult prea general chiar și pentru copiii de liceu);
c) lipsa unei orientri corespunztoare a turiștilor n raport cu locul de amplasare a obiectivelor;
d) comunicare ineficient cu turiștii n raport cu programul zilnic, ceea ce a condus la necunoașterea exact de ctre toți turiștii a orelor de plecare de la hoteluri, locurilor de oprire pe traseu și a locurilor de parcare (a determinat pierderea a foarte mult timp din cel destinat vizitrii obiectivelor);
e) nici un sprijin sau informație cu privire la organizarea croazierelor nu s-a realizat niciuna;
f) necunoașterea problemelor organizatorice cu privire la intrarea n obiectivele de vizitat (preț estimativ, nr. membri pentru constituirea unui grup - ex. la Viena, 20+ la Palatul Schonbrun sau 10+ la Palatul Belvedere, timpul minim necesar pentru a fi vizitate etc.);
g) nu a organizat sau nsoțit ntregul grup n tururile ce intrau n sarcina agenției (ex. la Bratislava, vizita lsat la latitudinea turiștilor, fr s li se explice unde sunt amplasate obiectivele sau s li se spun cte ceva despre acestea);
h) opriri n destul de multe parcri necorespunztoare (ex: WC n magazin BAUMAX, la Bratislava deplasarea din parcare pe strad fr spațiu pietonal etc.).
Practic, activitatea ghidului s-a rezumat, n principal, la problemele de cazare și stabilirea timpului de staționat n parcri.

3. Cu privire la unele aspecte financiare
Cu o sptmna nainte de data excursiei ni s-a comunicat c trebuie s pltim o diferenț de preț, deoarece nu s-a realizat numrul minim de turiști, respectiv 30, la data comunicrii fiind nscrise 20 de persoane.
n timpul excursiei, s-a constatat c au efectuat deplasarea 25 de persoane, iar diferența de preț a fost variabil, respectiv 24 sau 29 euro, sau nicio diferenț - unii au achitat pentru 2 persoane ca diferenț de 204 lei, echivalent a 48 euro la cursul de 4,25 lei/euro, iar alții, tot pentru 2 persoane, au achitat ca diferenț 250 lei, echivalent a 58 euro la cursul de 4,31 lei/euro. Deși plțile s-au fcut n aceeași zi și la aceeași agenție, respectiv 31.08.2010, cursul valutar aplicat este diferit, respectiv 4,25 si 4,31. De asemenea, alți turiști care nu au fost din București au afirmat c nu au pltit nici o diferenț.
Pentru excursia organizata la Karlovy Vary turiștii au achitat 50 euro / persoan, pentru care nu au primit document financiar valid, respectiv chitanț sau factur, ci numai un voucher fr numr sau alte informații cu caracter obligatoriu pe un document financiar, chiar dac este eliberat in strintate de o firma romneasca. De asemenea, apreciem ca mult prea scump prețul acestei excursii, respectiv 50 euro, și durata mult prea scurta (3 ore) n raport cu prețurile practicate de agențiile locale care includ n programul ntregii zile vizitarea expoziției de porțelan și a bazei de tratament, accesul la bazinul complexului de tratament, precum și masa de prnz.
*
* *
Fat de cele prezentate mai sus, am rugat s se dispun msurile pe care conducerea firmei le apreciaz oportune pentru:
- analizarea modului n care a fost stabilit programul excursiei și cum a fost organizata aceasta de ctre subalternii acesteia pentru a elimina, pe viitor, superficialitatea și inconsecventa din activitatea lor;
- analizarea modului de stabilire a prețurilor n raport cu oferta real a acestei excursii;
- restituirea ctre turiști a sumelor ncasate necuvenit ca urmare a variației numrului de persoane care au efectuat excursia, cu prezentarea explicit a calcului care a dus la prețul final.
Pn n momentul transmiterii acestui comentariu (01.10.2010, orele17,05) nu s-a primit de ctre petiționari nici un rspuns, deși au revenit telefonic)
*
* *
Din respect pentru cei interesați nu sunt date numele șefului Agenției J'INFO TOURS din str.Jules Michelet nr.1, București și a altor salariați ai acesteia. Sunt prezentate numai faptele ca s se știe la ce te poți aștepta și asigurm c exist documente care justific comentariul.



  Inapoi la articolul Proprietarii J'info Tours isi fac holding de turism

Setari Cookie-uri