Comentarii pe articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Ce parere aveti despre noul brand turistic al Romaniei?


INTREBAREA PENTRU CITITORI: Ce parere aveti despre noul brand turistic al Romaniei?

Patilea Daniela la 29 Iulie 2010, ora 13:38
E prima oara cand comentez un articol, dar acum simt ca nu mai pot sa tac:
Din spatele seriozitatii afisate in acest articol sper ca se desprinde pentru oricine ironia si ridicolul cu care aceasta doamna trateaza un subiect atat de important.
Oamenii de talia celor anuntati ar trebui sa evite a-si "pune obrazul" alaturi de doamna aceea si, poate un refuz ii va da macar "de gandit".
Astfel o incurajati si nu se stie cat de departe va merge cu actiunile aberant de scumpe si de inutile si la un nivel aberant de inalt!

Din pacate, aceasta doamna si cea care ne reprezinta la Bruxelles nu ne fac onoare. Mai mult, isi permit sa afiseze si sa promoveze cu nonsalanta incompetenta si ridicolul vorbind in numele nostru si patand obrazul romanului corect si cinstit.
Un asemenea brand se promoveaza dupa o serie de investitii si actiuni importante si cu rezultate verificate si confirmate de tertzi. Un asemenea moment este o recunoastere a unor calitati in prealabil demonstrate si nu invers. Mai mult, in contextul actual imaginea noastra ca natiune nu va avea decat de suferit de pe urma acestor actiuni atat de infantile la un nivel atat de inalt.
In aceste conditii mi-e rusine ca m-am nascut in Romania, insa ......nu disper, trebuie sa speram ca valorile vor renaste candva!

Daniela Patilea

la 29 Iulie 2010, ora 14:12
cinstit sa fiu nu cred ca mai are rost sa facem nici un fel de comentariu...poate ar trebui sa intelegem..in sfarsit faptul ca acesti guvernanti trebuie dati jos cu forta si ..dusi acolo unde le e locul..in arest ...batjocura,penibilul,injosirea unei tari si a unui intreg popor tin de ....eroii din decembrie 89..tokes,iliescu si altii foarte multi ca ei...perpetuarea nesimtirii si a analfabetismului profesional,a hotiei,a indaratniciei,a statuarii prostiei si incompetentei la rang de politica de stat ,suntVALORILE,clamate,prin tot felul de manifestari,exprimari,trimiteri gen...MAI BINE HOT,decat comunist......talk-shwourile,unor cretini gen braia,tatulici,ori imbecilide la academia catavencu,..-cer scuze daca i-am uitat pe altii..la fel de responsabili..-sunt alte forme de cretinizare si ...evident forme de instaurare a non-valorilor la putere...ce se mai poate spune,decat...MULTUMIM,TOVARASE,ILIESCU,CONSTANTINESCU,SI EVIDENT si DUMNEAVOASTRA TOVARASE BASESCU...
Mariana Mircea la 29 Iulie 2010, ora 18:10
ROMANIA ESTE O TARA SUPERBA,ARE TOT ,ABSOLUT TOT ,DIN PUNCT DE VEDERE GEOGRAFIC(ceeace nu multe tari din lume nu au),traditiile stramosesti si purtatorii acestora sunt faima acestei tari,PACAT CA ESTE POPULATA SI GUVERNATA DE CINE NU TRBUIE.A fost nesansa ei,pentru generatia actuala si cele viitoare,TARA INSA A FOST SI VA RAMANE FRUMOASA.
Sandu Stefan Marian la 29 Iulie 2010, ora 18:44
niste bani care ar trebui cheltuiti in alte domenii dar aceata "ministereasa" se chinuie sa ne cheltuie si asa putinii bani pe care ii avem imprumutati ca sa mai faca niscai afaceri asa zis legale acolitii lor
Daniel Popescu la 29 Iulie 2010, ora 21:02
nu imi dau seama daca este numai diletantism sau numai prostie in cea mai pura stare! o fac oare intentionat?nu sunt suficiente minti romanesti care sa faca toate astea inteligent, natural si cu mult mai ieftin?
niste bani aruncati! mi-e scarba ca sunt concetatean cu ei!
Gabriela Vlad la 30 Iulie 2010, ora 08:46
este un brand ciudat, avand in vedere ca Romania isi afiseaza cu - deseori justificata - mandrie FRUNZA DE STEJAR; ori, frunzulita aceea copiata dupa irlandezi nu seamana a nimic. Daca se voia frunza neaparat - cine voia, de ce voia, pe ce/cati bani, asta ramane de vazut - trebuia stejar. Si, in orice caz, trebuia dezbatuta aceasta tema de brand, propuse altele, votate direct, eventual in cadrul unui show televizat pe posturile nationale, nu asa, pe dupa mana, in spatele usilor inchise. Chiar nu se poate face o treaba profesionista in Romania, de catre romani? Doar avem atatia oameni inteligenti si cultivati, nu ca dna ministresa de partid!
G Elena-Neli la 30 Iulie 2010, ora 11:21
Tinand cont de cine a facut brandul turistic al Romaniei nu ma surprinde deloc faptul ca a vrut sa scoata in evidenta ROM, adica o tara in care toti am fi romi. Urmeaza apoi cu litere mici ania. Ne meritam soarta. Nu stim sa ne promovam adevaratele valori, ii lasam pe altii sa ne catolegheze drept tigani. Daca brandul era facut de tineri romani talentati castigau si ei un ban si era facut cu multa dragoste, patriotism, simt de raspundere si mult bun simt si bun gust.
Georgescu Vior la 30 Iulie 2010, ora 11:28
O afacere reusita pt d-na ministru.Oare de ce ne trebuie un minister al turismului????Iata dece pt afaceri,smecherii,jafuri si salarii pt o armata de taietori de frunza la caini.
Mariana Spiridon la 30 Iulie 2010, ora 13:05
Acest discutat "brend de tara" nu putea fi facut de un roman ? De un roman care simte dragoste pentru pamantul natal? De un roman care cunoaste istoria si geografia acestei tari sublime ? Si unui copil de gradinita i-ar fi iesit ceva mai frumos.Si ... d-na MINISTRU al turismului de ce trebuia sa apelati la o firma tocmai din Spania ? Oare pentru acest gen de lucrari nu se face un concurs ? Cea mai buna lucrare sa fie castigatoare ? Sunt convinsa ca ar fi fost a unui tanar roman. A unui tanar pe care il obligati sa caute de lucru in afara tarii pentru ca aici persoane ca dvs. nu-i acorda nici o sansa.
Spunea Georgescu Vior in comentariul sau : "o afacere reusita pt.d-na ministru".
Ar trebui sa raspundeti tuturor comentariilor pe care le-ati generat prin actiunile dvs.
Petre Augustin la 30 Iulie 2010, ora 14:45
Foarte multe comentariii pertinente. Pentru acestea, vreau să menționez că tapajul făcut pe această temă a fost pregătit din timp. Prea mulți provocatori bine plătiți împroașcă și maculează tot ce se încearcă, cu toate poticnelile și naivitățile unor funcționari lipsiți de experientă. Cred că orice brand trebuie să ateste competența. Mai avem de așteptat.
Branza Angelica la 30 Iulie 2010, ora 18:04
Nu ne reprezinta nu spune nimic este doar izbitor de asemanator cu cel al Croatiei doar ca are o frunza controversata ... si tot scadalul doar ptr ca in posturile de conducere - ministere sunt tot oameni politici care nu stiu ce inseamna turism, care este definitia lui si care nu vor sa inteleaga ca acea suma astronomica platita pentru un "brand" - ce o mai fi si acela - ar fi putut fi folosita pentru curatarea de buruieni a statiunilor montane si adunarea mizeriei de pe litoral - si poate atunci am fi putut vorbi de o gradina curata..... ma intreb cand ne vom trezi si vom realiza ca trebuie sa fie omul potrivit la locul potrivit, nu omul care s-a nimerit pentru ca a platit....

  Inapoi la articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Ce parere aveti despre noul brand turistic al Romaniei?

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile