Comentarii pe articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Ce parere aveti despre noul brand turistic al Romaniei?


Nu sloganul conteaz

Paliga Sorin la 29 Iulie 2010, ora 15:11
Dac ar fi s analizm sloganul (sau ndemnul) n sine, este corect: Carpații snt, la urma urmei, ceea ce avem specific. Sigur, nici Delta, nici Bucovina nu-s de ocolit.
Ca s fim sinceri, orice țar din lumea asta mare are ceva de artat. Și mizeria poate fi un țel turistic, dac e bine vndut.
Romnia este o țar frumoas, echilibrat, cu de toate. Mulți se mir de ce, totuși, nu se vinde cum ar trebui (clișeul cu potențialul imens al Patriei noastre etc.). Rspunsul e simplu: deoarece imaginea unei țri, inclusiv componenta turistic a imaginii, este ceva care se formeaz extrem de greu. Grecia are un brand turistic formidabil, la care cu contribuit, mai ales, strmoșii lor de acum 2.500 de ani, mai puțin urmașii lor. Și Croația are un brand bun și frumos, nu mai zic Cehia... Bulgaria vine timid din urm, dar binișor, oricum pare c se mișc mai bine dect noi, deși la rigoare nu arat nici mai bine, nici infrastructura nu e cine știe ce (nu zic c ar fi neaprat mai proast).
Personal nu cred c brandul turistic al unei țri se construiești de securiști, de milițieni și de politicieni; eu așa interpretez eforturile actuale, niște scremeri penibile. Dac vor fi s aib rezultat, cert nu din cauza brandului vor avea, ci numai și numai dac cei implicați direct n oferta turistic vor ști s se comporte civilizat și corect. Dac se vor elimina reclamele false (gen veniți la noi, avem piscin dar apa din piscin are 14 grade și nu poți face baie, de fapt etc. etc.), și vom avea infrastructura corespunztoare, atunci da, vom avea mai mulți turiști, adic alt categorie dect cei care se duc la mare s se mbete și s devasteze plaja de la Costinești.
E greu...

  Inapoi la articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Ce parere aveti despre noul brand turistic al Romaniei?

Setari Cookie-uri