Comentarii pe articolul Specialistii in branding despre logoul Romaniei: Comun, imbatranit, eventual plagiat


Buget mare, rezultate mici!

Dogaru Ionut la 30 Iulie 2010, ora 08:08
Sunt foarte curios ce companie privata ar putea aloca un asemenea fond pentru crearea unui slogan si al unui logo! In aceste timpuri dificile, simtite mai de toti romanii, statul roman (adica si eu care scriu si tu care citesti) poate cheltui aceasta suma. Efecte: sper sa fiu carcotas, dar nu intrevad!
Bar Victoria la 30 Iulie 2010, ora 14:01
Ce Dumnezeu poate sa coste 900 000 Euro?? Chiar asa de tampiti suntem, sa nu fim in stare sa desenam ceva deosebit?
Angela Balanescu la 30 Iulie 2010, ora 14:13
Si uite asa...dupa forbal ši agricultura acum ne pricepem toti la branduri. Ca asa e romanul. Pe langa faptul ca s-a nascut poet se mai si pricepe la toate.
Victoria Bar la 30 Iulie 2010, ora 18:06
Poate ca totusi ne lamuresti dumneata, Angela Balanescu

  Inapoi la articolul Specialistii in branding despre logoul Romaniei: Comun, imbatranit, eventual plagiat

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile