Comentarii pe articolul Propunerile de brand includeau o frunza de stejar, o casuta si inscrisul "Romania"


Made in Romania

Paliga Sorin la 30 Iulie 2010, ora 11:06
Da, sigur că da: brandul l-a ales nu o echipă formată din scriitori, istorici, pictori, oameni de cultură, într-un cuvînt oameni cu o anume sensibilitate la asemenea chestiuni, ci – ne mirăm – o echipă de „oameni de bine”, oameni cu conturi oricum grase și oameni total neinteresați de ce înseamnă România ca spațiu cultural-istoric. Nici nu știu de ce mă mai mir, de ce mai am energie de indignare... Bravo, băieți, țineți-o tot așa.
Stan Gherghina la 30 Iulie 2010, ora 11:12
Nimic nu sugereaza unicitatea acestei tari si mare dreptate are d-nul Paliga.
oare nu avem oameni talentati cu imaginatie si dragoste de esenta de Romania!
Bercea Vasile Zorin la 30 Iulie 2010, ora 11:15
Stimate domn, de acord cu ce spuneti, da este vorba de o chestie turistica, adica, sa imi fie iertata comparatia dintre muzica buna ,cerebrala, dar care nu se vinde si cealalta... Cine ar trebuie sa sesizeze care din ele s-ar vind? Savantii? Cu tot respectul, nu as fi asa sigur...
Buga Amelia Anisoara la 30 Iulie 2010, ora 11:34
Culoarea verde te duce cu gandul la paduri...pana aici totul e OK dar...care paduri?cate mai sunt?...atunci cand vor veni turistii chinezi probabil le vom arata poze cu padurile Carpatilor nostri de pe vremea cand Romania avea intradevar paduri...albastrul iti creeaza imaginea necuprinsului apei,a cristalinitatii ei...ati vazut "curatenia" din Delta?...hei,d-na Udrea incercati sa faceti curatenie intai,sa faceti locurile sa arate mirific asa cum aratau "pe vremuri" si apoi ocupati-va de sloganuri si branduri ca...bani slava Domnului primiti,e "bine" ca va preocupa brandul si sloganul ca-n rest le avem pe toate...vai steaua noastra!Daca sunteti interesata sa faceti ceva bun,debarasati-va de echipa de lingai si guduristi si inconjurati-va de oamei capabili care va pot sfatui cum sa promovati valorile Romaniei,pentru ca, in ciuda a tot si a toate cate le-au indurat romanii de la Revolutie incoace,in aceasta tarisoara exista foarte multe valori
Adina Popa la 30 Iulie 2010, ora 11:44
este un plagiat cras dar are o singura caracteristica unica: in loc sa se plateasca $14 + 10$ font-ul (http:/www.fontshop.com/fontlist/families/ff_kievit) s-a plat 800 euro.:)

http:/www.istockphoto.com/stock-illustration-6073738-green-symbols.php - aici gasiti "brandul romaniei" care de asemenea se regaseste intr-o campanie Oltchim: http:/www.oltchim.ro/index.php?name=presa/evenimente/utech-europe-2009.

tanti Nuti, nu-i asa ca e amuzanta lumea reala? ce-ar fi sa coborati de pe tocuri si sa faceti ceva concret.
Mihailescu Mihail la 30 Iulie 2010, ora 13:25
Basescu ,BOC si Cu Elena sunt de vina .....!!
Sucala Ovidiu la 30 Iulie 2010, ora 16:06
BRANDUL CONTINE CULOAREA VERE CARE TE DUCE CU GANDUL LA PADURI...E OK. NUMAI CA, NU E UN BRAND PENTRU TURISM CI PENTRU COMERT CU LEMN. CHINEZII TREBUIE SA STIE CA MAI AVEM CEVA PADURE, EI CUMPARA FOARTE MULTA CHERESTEA DE LA NOI, MAI NOU EXPORTA SI BUSTEAN NEPRELUCRAT.
PESTE DOI TREI ANI VA PROPUN O ALTA SIGLA, O ROABA DE NISIP SI O PIRAMIDA IN VARFUL EI, CU UN SOARE ARZATOR IN COLTUL DIN STANGA SI NISTE CASE DARAMATE DE APE IN PARTEA DREAPTA JOS
la 30 Iulie 2010, ora 16:37
Brandul e gata, gradina insa, NU.

Ce ar putea gasi turistul strain intr-o gradina carpatica, daca presupunem ca ar vrea sa o viziteze ? Un verde crud care si anul acesta va deveni portocaliu fara folos, desi are Brand, in rest, nimic.

Importati idei de la altii, nu e nevoie sa inventati unele noi ci aplicatile pe cele practicate in tarile care stiu sa scoata bani din turism, astfel:
- curatati toate aleile, ridicati gunoiul si in locul lui implantati un minim de elemente care sa denote civilizatie (toalete ecologice, puncte de unde omul sa-si poata cumpara ceva de mancare, o sticla cu apa);
- exploatati elemente caracteristice Carpatilor - productia si vanzarea de efecte, amintiri sub diverse forme (breloc, magnet de frigider, pahar de tuica, umbrelute de soare de purtat pe cap si atatea altele) cu imagini (castele, Dracula, Babele, etc.) care sigur s-ar vinde daca va alegeti inteligent grupul tinta;
- parcuri de distractii, servicii de transport catre acestea;
- astfel, s-ar reduce măcar si cu o câtime, rata somajului dând de lucru unor oameni si ati incasa si ceva mai multi bani .
S-ar putea sa spuneti ca toate acestea exista deja, dar va contrazic. Exista la un nivel jalnic de igiena.
La noi (oriunde in Romania), orice individ poate vinde alimente. Atunci cand cumperi ceva de mancare, incepi sa regreti vazând cum se ling pe degete ca sa-ti dea sa o punga sau un rest la bani.
Asa ca trebuie sa incepeti cu spalarea, educarea, avizarea, instruirea, controlul si daca e necesar interzicerea celor care strica Brand-ul .
Numai ca pentru asta aveti nevoie de un capabil manager de proiect .
Va urez succes .
Ioana
P.S. Mesajul este pentru gestionarii gradinii carpatice, in speta Ministerul Turismului.

  Inapoi la articolul Propunerile de brand includeau o frunza de stejar, o casuta si inscrisul "Romania"

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile