Comentarii pe articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Ce parere aveti despre noul brand turistic al Romaniei?


Loga, brand, lansare

Carcotas la 30 Iulie 2010, ora 19:42
Nu este bun chiar daca este facut pe bani europeni. Pana acum pentru toti Romania nu avea semne diacritice. (In acte, antete etc.) Ca atare nu trebuia sa apara caciula peste a. (La Spania a aparut ca o tenta nationala aparte pentru spatiul latin). Noi nu putem sa ne evidentiem in acest mod, francezii au si ei. Tenta de culoare generala fara doar si poate este cu precadere de orientare ecologica. Ori Romania nu are tendinte ecologice, nu are un partid ecologic nici macar reprezentativ la nivel de judet. Ceea ce este, este doar sa se zica ca nu avem. Romania are o anumita salbaticie a peisajului conservata natural nu prin grija omului. Romanul unde a intervenit in natura nu a ecologizat foarte mult trecerea sa. Oricum nu poate prezenta prea multe in acest sens si nu acest tip de peisaje sunt turistice.
Ca atare trimiterea in aceasta directie nu se justifica. A prezenta Romania ca o gradina sau o reuniune de gradini nu se justifica nici din punct de vedere al infrastucturii alei vs sosele, banci vs hotele, locuri de joaca vs parcuri de distractii etc. Cuvantul gradina implica un peisaj elaborat, construit, estetizat, intretinut intr-un anumit scop. Ori Romania, turismul care-l poate oferi este in directia cealata. Mai putin eleborat, aproape natural si nedestelint 100%, posibil de explorat fara pericole, aproape de oamenii locului, simpli, nesofisticati, nici buni, nici rai, dar care te pot ajuta sa petreci cateva zile deosebite de cele de rutina de oriunde ai fi.
Nu a fost bine nici la prezentare. Tot respectul pentru cei trei sportivi de marca care au fost la lansare. Care este etatea publicului lor tinta fara ai cunoaste de prima data. Paradoxal din punct de vedere al varstei corespundea doar cea care a a ales gresit si anume D-na Udrea. Da era un reprezentant al statului de o varsta corespunzatoare a ceeace trebuia sa transmita: dinamism, intreprindere, indrazneala, putina aventura, etc. dar nu in sensul "gradinii". Trebuie schimbat tot inclusiv cine face, atat timp cat mai sunt bani europeni.
La prezentari, lansari, promovari nu trebuiesc folosite personalitati marcante (sportivi, oameni politici, de cultura etc.) ci oameni expresivi, reprezentativi prin trasaturi, oameni care emana o anumita dorinta ce se cere a fi exprimata. In public ca si invitati de onoare da. Dintr-o fotografie care a aparut cam peste tot se vede clar si fara a avea un ochi de expert ca pe cei trei ii ineresau doar persoanele lor. Este si normal, doar unul avea sub 50 de ani.
Cat de altruisti sunt oamenii peste 50 de ani? Dar peste 40?
Se poate demonstra pana in cele mai mici amanunte ca este un fiasco.

  Inapoi la articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Ce parere aveti despre noul brand turistic al Romaniei?

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile