Comentarii pe articolul Cum a reusit The Economist sa-si creasca cu 44% abonamentele in India


ziaristii vietzii!

Raducu Nicu la 13 August 2010, ora 15:21
Dati-mi voie sa-ti zic ca articolul este o mare prostie, mai exact un mare bull-shit - asa cum sunt toate pe la noi. Faza tare este ca se poate genera awarness de aiurea: cum si-a crescut (!!!) The economist abonamentele in India (???) - putea la fel de bine sa fie in Bhutan sau Madagascar - avea fix aceeasi importanta pentru noi,.. de la 3.000 de abonamente la 4500??? (adica aprox 50%?) - si vorbim despre o populatie de peste 1 miliard de oameni.... adica la minunata campanie cu sms au avut raspuns de 11 mii de oameni - 0,001% rata de raspuns - si pe site 68 mii utilizatori - adica 0,01%! Ca sa nu mai zic de investitia in aceasta campanie :)

Iar articolul propriu zis e scris probabil de cineva care se uita la filem straine mult mult -se spune ca oamenii trimiteau sms cu ce credeau ei ca este.. dar de fapt trimiteau cuvantul "baby" la sms 5858855 sau "pig" si primeau interpretarea pe sms inapoi...publicul trebuia sa-l interpreteze... halal articol.. astia sunt ziaristii nostri!!! asta e tara in care traim!

Shame!

  Inapoi la articolul Cum a reusit The Economist sa-si creasca cu 44% abonamentele in India

Setari Cookie-uri