Comentarii pe articolul Cum a reusit The Economist sa-si creasca cu 44% abonamentele in India


ziaristii vietzii!

Raducu Nicu la 13 August 2010, ora 15:21
Dati-mi voie sa-ti zic ca articolul este o mare prostie, mai exact un mare bull-shit - asa cum sunt toate pe la noi. Faza tare este ca se poate genera awarness de aiurea: cum si-a crescut (!!!) The economist abonamentele in India (???) - putea la fel de bine sa fie in Bhutan sau Madagascar - avea fix aceeasi importanta pentru noi,.. de la 3.000 de abonamente la 4500??? (adica aprox 50%?) - si vorbim despre o populatie de peste 1 miliard de oameni.... adica la minunata campanie cu sms au avut raspuns de 11 mii de oameni - 0,001% rata de raspuns - si pe site 68 mii utilizatori - adica 0,01%! Ca sa nu mai zic de investitia in aceasta campanie :)

Iar articolul propriu zis e scris probabil de cineva care se uita la filem straine mult mult -se spune ca oamenii trimiteau sms cu ce credeau ei ca este.. dar de fapt trimiteau cuvantul "baby" la sms 5858855 sau "pig" si primeau interpretarea pe sms inapoi...publicul trebuia sa-l interpreteze... halal articol.. astia sunt ziaristii nostri!!! asta e tara in care traim!

Shame!

  Inapoi la articolul Cum a reusit The Economist sa-si creasca cu 44% abonamentele in India

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile