Comentarii pe articolul A venit momentul ca multinationalele sa scoata piata de publicitate din criza?


Eroare de exprimare

Paliga Sorin la 19 August 2010, ora 15:11
„In toamna lui 2008, cand politicienii si o buna parte din romani credeau ca vom fi ocoliti de criza, ”...
Formulare incorectă, autorul știrii a ocolit referința la capii țării și la planul abject de păcălire a populației pt cîteva procente în plus la vot. toamna lui 2008 și toamna lui 2009 au jucat tocmai abjectul politic. Dacă s-ar fi luat măsuri cînd trebuie, criza ar fi fost mai suportabilă și, luate inteligent, nici nu ar fi afectat succesul fostului și actualului, ba chiar i-ar fi mărit șansele, nu cu un discutabil cîștig pe muche, trunchiat pe colțul mesei, ci pe bune.
Habent sua fata politici.

  Inapoi la articolul A venit momentul ca multinationalele sa scoata piata de publicitate din criza?

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile