Comentarii pe articolul GALERIE FOTO: Cum isi promoveaza bancile creditul pentru Prima Casa


O alta perspectiva

Razvan la 20 August 2010, ora 00:10
Frumoasa idea insa o alta perspectiva ar fi daca in statiile de metrou, daca au spatiul necesar(nu sunt din Bucuresti si nu tin minte spatiul prea bine), chiar sa fac cum exista deja la Ikea reprezentatii in marime reala de camere care sa fie cat de cat luxoase(nu foarte multe, ca altfel receptorul mesajului o sa realizeze, cu premisa ca detine un rationament economic, ca nu are posibilitatile de asa ceva) astfel destinatarul reclamei sa se plimbe printre ele si chiar sa i se trezeasca o dorinta in el cand vede ceva palpabil si asa s-ar putea chiar sa aiba succes o reclama de acest gen, plus ca s-ar crea un buzz in jurul ei in randul oamenilor datorita originalitatii unei asemenea publicitati nemaintalnita in Romania in spatii publice.

Lucrul acesta s-ar putea dezvolta in parteneriat cu un dezvoltator imobiliar care sa-si promoveze produsul la pachet cu oferta bancii si daca securitatea e o problema, trebuie sa-si castige painea si oamenii de paza nu?

Bineinteles accentul ar trebui sa se puna pe bucatarie deoarece toata lumea stie ca desi barbatul e cel care de regula(nu vreau sa jignesc pe cineva) e cel care aduce cei mai multi bani in casa, femeia e decision-maker-ul si orice femeie viseaza la o bucatarie cat mai frumoasa(ca in reclama de la Heineken cu camera de toale, aici insa ne adresam la un cu totul alt segment de piata decat cel de lux, ne adresam clasei medii care-si permite un credit)

  Inapoi la articolul GALERIE FOTO: Cum isi promoveaza bancile creditul pentru Prima Casa

Setari Cookie-uri