Comentarii pe articolul Directorul de marketing al Fabryo: Un ochi imi plange, altul rade cand vad ce se intampla in piata de comunicare


se poate

Donac-Damaschin Mirela la 24 August 2010, ora 09:38
Deci se poate si in astfel de perioade mai dificile in care marea majoritate a firmelor isi plang de mila, caracteristica impamantenita a poporului roman, punand parca mainile pe piept si asteptand moartea, in speta falimentul. Fabryo este un exemplu de exploatare a crizei si de intoarcere a situatiei in favoarea sa, un exemplu pentru multe firme romanesti cu capital dar fara prea multe pretentii antreprenoriale sau initiative de succes.

  Inapoi la articolul Directorul de marketing al Fabryo: Un ochi imi plange, altul rade cand vad ce se intampla in piata de comunicare

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile