Comentarii pe articolul Creatorii brandului turistic al Romaniei, despre procesul de lucru si reactiile romanilor


corect

Jescu Gheorghe la 2 Septembrie 2010, ora 13:34
Desi corect si complet, articolul ar trebui sa poarte semnul de publicitate, fiindca aceasta intentie este evidenta.
In al doilea rand, frunza ar putea fi inlocuita cu una de stejar, care de multa vreme este simbolul echipei nationale de rugby si care este asociata de romani cu anumite calitati. Si varianta unei ramuri de brad ar potenta ideea de munte si s-ar incadra foarte bine in mesaj.
In rest, e clar ca oamenii au facut treaba profesionista, dar unii n-o vor recunoaste niciodata atata timp cat ar trebui sa asocieze un lucru bine facut cu Elena Udrea...
la 2 Septembrie 2010, ora 16:12
Frunza de palmier din logo ne trimite in africa si nici decum in europa! Culorile ar trebui alese cu mai multa atentie. Romania nu are si nici nu a avut culoarea portocalie asociata (cu exceptia pdl).
Articolul il apreciez ca un punct de vedere (lobi) din partea firmei spaniole pentru a incerca sa justifice banii. Din pacate Romania are acum un logo de autobus plasat in africa...
Mai bine continuau conceptul de la Shanghai. La vremea respetiva m-a impresionat atat filmul de prezentare cat si structura aleasa.
Andone Camelia la 2 Septembrie 2010, ora 16:17
de ce e corect ???
explicatiile sunt profesioniste... adevarat! dar rezultatul este ... de clasa 2 primara ! in afara de cuvantul ROMANIA, cu ce se asociaza brandul cu tara, cultura, unicitatea noastra?
- frunza: este un contur anonim, poate reprezenta orice tara cu ceva vegetatie (Sahara si Antarctica ies din discutie).
- linia ce reprezinta Dunarea: poate reprezenta orice rau sau fluviu existent in 1000 tari diferite! daca tot au specificat ca DELTA este al doilea punct de atractie a Romaniei, de ce nu au stilizat macar atat - o ramificatie, un triunghi ...?
- culoarea verde: reprezinta natura in general, dar nu face parte din culorile tarii noastre (rosu - galben - albastru)
Si unde este referirea la CARPATI, la bisericile pictate, ... la tot ceea ce ei singuri recunosc ca ne reprezinta ??? Nu sunt de specialitate, sunt un simplu cetatean, dar vazand o asemenea imagine / brand / logo / ? ... nu fac nici o legatura cu ROMANIA (si absolut cu nici o tara anume!) si nici nu ma imbie sa ma duc sa vad ceva de acolo...
Macar cu DRACULA se stia automat despre ce tara e vorba !!! si nimeni nu ne confunda ... dar pentru asta nu s-au dat sute de mii de euro, deci nu e bine!!!

  Inapoi la articolul Creatorii brandului turistic al Romaniei, despre procesul de lucru si reactiile romanilor

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile