Comentarii pe articolul Creatorii brandului turistic al Romaniei, despre procesul de lucru si reactiile romanilor


brandul turistic al Romaniei

Costache Doinita la 2 Septembrie 2010, ora 13:51
Din pacate rezultatul obtinut este mult sub asteptarile noastre. Lipsit de originalitate si pana la urma "impersonal", adica nu se leaga deloc de Romania. Acea frunza este extrem de des utilizata. Macar sa se fi lucrat la partea grafica.....arata DEMODAT si nu ma reprezinta ca cetatean roman - frunza de...nu inteleg specia dar nu despre asta este vorba.

In fine, era bine ca si o companie de brand DIN ROMANIA sa participe la acest proiect. Nu tot ce se potriveste in Spania merge si aici, chiar daca ne referim la nivel international, cred totusi ca acest logo NU a obtinut voturile ROMANILOR.

Calin Cristina la 2 Septembrie 2010, ora 16:10
Cred ca e vorba de taiat frunza la... caini! Da si eu m-am intrebat de ce nu a participat/produs si o companie de brand din ROMANIA!
Neacsu Liliana la 2 Septembrie 2010, ora 16:23
O DUREROASA lipsa de profesionalism in ceea ce priveste identificarea atributelor-cheie care pozitioneaza si diferentiaza un BRAND de altul !!!!

Stimatilor "specialisti in Brand Turistic" va recomand sa mai deschideti o carte de MARKETING si sa cititi acolo cum se aleg caracteristicile ( sau atributele ) definitorii ale unui Brand. Nu alegem niste atribute prin care altii sunt MULT MAI TARI CA NOI !!!!!!!!!!!!!!

Alpii Elvetieni nu exceleaza prin salbatitia si unicitatea cadrului lor natural ??????????.
Franta si Spania nu se bucura si ele cu Pirineii UNICI in Europa ? - liniste, simplitate, originalitate.
CULTURA FRANCEZA este magistral promovata din punct de vedere turistic. Putem lua lectii de la ei !!!!!!!!!!!!!!
La capitolul spiritualitate amintim celebrele pelerinaje din Franta, Italia, Spania, etc
Ce mai ramane din Romania decat o destinatie plina de DRUMURI CU GROPI, HOTELURI IN PARAGINA, SERVICII EXECRABILE, LIPSA DE SIGURANTA A PERSOANEI DIN CAUZA FURTURILOR......................halal atribute diferentiatoare!!!!!!!!!!!!!!!!!
Adrian Draghescu la 2 Septembrie 2010, ora 16:25
Daca apeleti cumva la unul dintre colegii de la Realitatea TV(a fost ofertat de o firma di Silicon Valley - USA) acum aveati o alta frunza / o alta grafica / un alt logo si cheltuiati mai putin .... iar impactul sigur va spun era mult, mult mai puternic!!!!!
Daca doriti detalii va stau la dispozitie!
Cu stima si respect.
Gheorghe Stan la 2 Septembrie 2010, ora 17:09
A auzit dl. Eulogio Bordas de Sfinx -ul din Bucegi ?
De ce nu a fost ales ca logo ? Cred ca nici ,, romanii '' care au participat la acest proiect , nu s-au gandit la asta .
A fost inclus pe lista obiectivelor , in scurta excursie care s-a facut pentru documentare ?
Borbely Zoltan la 2 Septembrie 2010, ora 22:54
Suntem vai de capul nostru !!

Sunt artisti ( designeri, creationisti ) in tara asta ( vreo 5-6 genii ) care ar fi facut pentru maxim 1000 de Euro un logo cum nu a vazut nu doar ROMANIA ci intregul mapamond ! Dar desigur, de ce sa apelam la tinerii talentati ! Ce naiba stiu ei cu ce se mananca turismul ?? Nu apelati niciodata !, alungati-i pe toti sa plece sa lucreze in straintate !
Pentru 20.000 de euro ( partea de creatie ) o echipa profesionista facea o campanie de publicitate cum nu a vazut, auzit lumea ! Dar din nou, de ce sa apelam la oameni priceputi si talentati din tara ! E mai usor sa angajezi o firma straina, unde 1-2 persoane stie sa vorbeasca, sa spune cuvinte mari, magice, si care usor pacaleste istetimea de conducatori ! Ca deh, ca sa ajungi la o frunza, trebuie sa faci niste calcule matematice, studii de marketing, studii antropologie, etc, sa faci ..........teoria chibritului !!!!
Chiar nu mai apelati la nimeni din tara ! Vine toamna si se apuca tinerii de cules cartofi, taximetrie, devin agenti de vanzari, pleaca in strainatate, etc.
Bravo tara frumoasa ! Sa mai spuneti ca romanul s-a nascut poet si artist !
Felicitari !!!
la 3 Septembrie 2010, ora 20:43
Lung articolul... Probabil ca or avea dreptate, om vedea. Am cautat sa vad ce anume a aparut in presa din "tarile tinta" ale campaniei. Monitorizarea a fost pentru media online. Am folosit pentru asta un soft al celor de la CyberWatcher/Updatum. Rezultatele sunt, sa spunem, hazlii. Pentru SUA spre exemplu, la peste 8.500 de surse monitorizate am gasit zero articole. Ungaria are 1 articol (Lopott logóval népszerűsítik országukat a románok a világkiállításon, Kuruc.info, 7/30/2010 9:45:35 AM). Rusia, Italia, Germania, Franta, UK (fara mult citatul articol din The Economist) – zero (la un numar de aproximativ 8.100 de surse monitorizate). Austria are 2 articole, unul deja citat de toata lumea - Beobachtet: Ein Kolibri in Rumäniens Blätterwald (WirtschaftsBlatt, 8/16/2010 1:28:05 AM) si unul mai nou (Gastkommentar: Entdecken Sie die Heimat Draculas, WirtschaftsBlatt, 8/3/2010 5:28:39 PM).
Softul monitorizeaza media online din ceva mai mult de 180 de tari. Rezultatele pentru toate aceste tari sunt cam tot pe acolo...
Pe de alta parte, nici pe http://nation-branding.info/ (unde gasim mai pe toata lumea care a lansat o astfel de campanie, de la Canada la Botswana) nu gasim un rand despre frunza noastra. Nu stiu cine ce comunica – THR sau ministerul, dar nici macar pe pagina Romaniei de la Expo 2010 Shanghai unde a fost lansat brandul, nu a aparut nimic despre brandul turistic, nici inainte nici dupa lansare. In schimb avem poze cu ministrii care au vizitat pavilionul…
Eugen-Rasvan Davidescu la 5 Septembrie 2010, ora 21:51
Un GRATAR CU MICI + 1 BERE !

Asta ar putea fi BRAND-ul Romaniei la ora actuala !!! (jumate in gluma, jumate in serios). Decat o frunza taiata la caini (maidanezi multi, este adevarat !), chestia cu micii şi berea ar fi trezit intereseul gurmanzilor Europei !

  Inapoi la articolul Creatorii brandului turistic al Romaniei, despre procesul de lucru si reactiile romanilor

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile