Comentarii pe articolul Creatorii brandului turistic al Romaniei, despre procesul de lucru si reactiile romanilor


Nesimtirea spaniola

la 2 Septembrie 2010, ora 13:58
"Cea mai mare dorinta a noastra a sa-i ajutam pe romani sa inteleaga acest incident intamplator. Atentia ar trebui redirectionata catre marea valoare a noului brand, construit prin cercetare extensiva, incorporarea stakeholderilor si un proces foarte profesionist. Vom continua sa dam ce e mai bun din noi pentru a ne asigura ca noul brand ajuta la crearea orientarii, increderii si, in final, prosperitatii pentru poporul roman, printr-o pozitionare puternica, pe termen lung, a Romaniei pe pietele turisti"Chiar nu va este rusine? Chiar toti romanii sint idioti...Numai sa ne luati pieile dupa noi?
Neamtu Jose Adrian la 2 Septembrie 2010, ora 20:07
Copierea tot copiere ramine, indiferent cum o justifici apoi ...

Dar de vina este cine cine da, nu cine cere. In acest caz de vina sunt Minsterul si acel Consiliu idiot de Brand (despre care nu am auzit mare lucru).

O minarie tot o minarie ramine, iar noi tot fraieri. Ma intreb cine-s desteptii aici ...

  Inapoi la articolul Creatorii brandului turistic al Romaniei, despre procesul de lucru si reactiile romanilor

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile