Comentarii pe articolul Creatorii brandului turistic al Romaniei, despre procesul de lucru si reactiile romanilor


Adevaratul brand

Anca Grun la 3 Septembrie 2010, ora 09:05
al Romaniei reiese mai ales din comentarii, mistocareala dusa pana la jignire catre oricine, fraze de genul "oricine putea sa faca mai ieftin" impreuna cu tendinta permaneneta de distrugere fara a pune nimic constructiv in loc.
Stiu ca o sa aveti toti comentatorii o multime de replici impotriva (probabil multe la limita limbajului jignitor, sau chiar peste)
Vizitati Norvegia, o tara fara drumuri "comode" (nu ca nu ar avea, dar sunt inguste si nu neaparat europene) aproape fara autostrazi, cu limitari de viteza de 50; 70; 90 (ultima este viteza limita pe autostrada), cu putine localitati si posibilitati de cazare scumpe si nu de lux. Vedeti cat amar de turisti sunt in acea tara, atrasi de salbaticia locurilor, de purtarea extrem de civilzata si prietenoasa a locuitorilor, de acel "cu totul altfel" decat destinatiile turistice clasice.
Exista si la noi o multime de locuri, care daca ar fi descoperite de turisti ar constitui o adevarata atractie. Ar fi insa bine daca nu ne-am mai injura reciproc si nu am mai denigra absolut orice efort facut.

  Inapoi la articolul Creatorii brandului turistic al Romaniei, despre procesul de lucru si reactiile romanilor

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile