Comentarii pe articolul Creatorii brandului turistic al Romaniei, despre procesul de lucru si reactiile romanilor


logo nu e tot una cu brand

Avram Daniel la 4 Septembrie 2010, ora 23:01
Pana la urma creatia spaniola nu e decat un simplu logo vis-a-vis de turismul romanesc. Brand-ul eeee, pai brandul trebuie construit, si nu se poate face peste noapte, acum daca e sa ne uitam cat ne-a costat acest simplu logo, atunci vom trage concluzia ca spaniolii ne-a furnizat si informatiile necesare construirii BRANDULUI TURISTIC ROMANESC!!! Despre pret nu mai are rost sa comentam, daca e sa tinem seama de cat a costat un metru de perdele, la Ministerul Turismului.
Sa ne traiti dna Nuti!

  Inapoi la articolul Creatorii brandului turistic al Romaniei, despre procesul de lucru si reactiile romanilor

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile