Comentarii pe articolul Militaru, UPC: Facem lucruri targetate pentru tineri. Vom face mai mult pe masura ce le vom intelege dorintele


BRANDUL UPC

Ionut Alexandrescu la 15 Septembrie 2010, ora 22:45
Sunt un pic uimit de detasarea de realitate a domnului Militaru. O afirmatie de genul tinerii sunt mai putin interesati de pret si se uita la brand te face cel putin sa razi. Denota o clara lipsa de viziune a operatorului care pierde cei mai multi clienti.

In primul rand segmentul mentionat (22-25 ani) este unu cu venituri reduse, iar UPC se diferentiaza prin calitate proasta a serviciului de internet (cu caderi dese si viteze mici) si preturi mari.

Majoriatatea tinerilor doreste viteze mari la internet si brandul nu prea conteaza. Daca ar fi fost sa ne luam dupa dl. Militaru, retelele de cartier cu preturi mici si fara brand la care sunt abonati cei mai multi tineri ar fi disparut de foarte multa vreme, ceea ce este gresit.

  Inapoi la articolul Militaru, UPC: Facem lucruri targetate pentru tineri. Vom face mai mult pe masura ce le vom intelege dorintele

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile