Comentarii pe articolul Patronul Blue Air are planuri mari pentru Adunatii Copaceni: Cum arata primii pasi in turism


O bomba neutronica

la 20 Septembrie 2010, ora 16:08
Daca se realizeaza aeroportul cum ramane cu livada "La Mosie" ? Activitatea aeroportului este incompatibila cu valorificarea merelor, perelor, zmeurei si chiar a piersicilor si caiselor. Cantaresc prea mult plumbul din fructele produse si apoi se poate considera specula la cantar pe sanatatea consumatorilor. Personal, cred ca cele doua aeroporturi pe care le are Bucurestiul, cu folosirea celui de la Titu, in relationare si reabilitare cu cel din Alexeni, pe care domnul Racaru le stie foarte, foarte bine, inclusiv ms. Iordache, sunt arhisuficiente pentru transportul aerian cat si in dezvoltarea de aerotaxi. Terenul arabil din 1 Decembrie parca tot pentru ferma 'la mosie " este interesant, si cu obtinerea de avize cu usurinta avand in vedere conceptul de dezvoltare durabila. Propun autoritatilor centrale si din Bucuresti _Ilfov sa mai studieze Directivele Europene privind infrastructura de aerodrom, dezvoltarea durabila, legislatia de mediu si apoi sa purceada la aprobarea studiului de fezabilitate a acestui monstru in partea de sud a Bucurestiului. Cetatenii din zonele de activitate ale proiectului de aeroport stiu sau i-a informat cineva, in sensul adevarului, cu ce implicatii de confort uman si in folosirea terenurilor agricole se lasa prin realizarea unui aeroport in zona? Domnule Racaru,, sti multe in acest sens, din lume dar si de la Otopeni !

  Inapoi la articolul Patronul Blue Air are planuri mari pentru Adunatii Copaceni: Cum arata primii pasi in turism

Setari Cookie-uri