Comentarii pe articolul Modalitatea de facturare - principala plangere a clientilor Romtelecom


Modalitate de facturare abuziva a ROMTELECOM

Lucian la 25 Septembrie 2010, ora 22:05
MARE GRIJA la semnarea contractelor cu Romtelecom, in special cele Voce, de telefonie fixa!!!

Cum e posibil intr-o tara din UE, care trebuie sa respecte anumite norme de protectia consumatorului, sa existe o hotie ordinara de abonament la Romtelecom?!

Despre ce e vorba: daca semnezi pentru un contract Voce 2000 beneficiezi de
" 200 de minute incluse oricând către toate rețelele fixe și mobile naționale, rețelele fixe din UE și rețelele fixe și mobile din SUA și Canada.
si 2000 de minute incluse către toate rețelele fixe naționale și către rețeaua mobilă Cosmote, în afara perioadei de vârf."

Care este hotia ? Ordinea de consum a minutelor:

" 1. 200 de minute incluse oricând, către toate rețelele fixe și mobile naționale, rețelele fixe din UE și rețelele fixe și mobile din SUA și Canada, apoi
2. 2000 de minute incluse către toate rețelele fixe naționale și către rețeaua mobilă Cosmote, în afara perioadei de vârf, apoi
3. minute gratuite nelimitate în rețeaua Romtelecom și în rețeaua mobilă Cosmote, în afara perioadei de vârf.
"

Cu alte cuvinte, daca astepti sa vina ora 20:00 s-o suni pe bunica s-o intrebi de sanatate, te gandesti ca vei consuma din cele 2000 de minute, pentru ca esti IN AFARA PERIOADEI DE VARF.

GRESIT, cu toate ca vorbesti in afara perioadei de varf, ti se vor consuma prima data cele 200 de minute pe care le ai in perioada de varf si d-abia apoi iti consuma cele 2000 minute.

Inevitabil, ajungi sa platesti pentru toate conversatiile pe care le ai in perioada de varf, deoarece minutele pe care tu ti le-ai calculat ca iti ajung in perioada de varf iti sunt consumate in afara perioadei de varf, datorita hotiei de ordine alese de Romtelecom.

Exact cum ti-ai luat un abonament la Cosmote sau Vodafone cu 500 min in retea si 70 nationale si prima data iti consuma minutele nationale, chiar daca tu vorbesti in retea!

Nu sunt reprezentantul niciunei companii concurente sau ceva de genul, doar un ( viitor fost ) client scarbit de aceasta companie si de faptul ca cei care ar trebui sa ne protejeze de asemenea clauze abuzive nu fac nimic.

  Inapoi la articolul Modalitatea de facturare - principala plangere a clientilor Romtelecom

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile