Comentarii pe articolul AMRCR: Magazinele de cartier s-au omorat singure, nu marile retele sunt vinovate [Erata]


Metro vs comertul traditional

Vasile Mircea la 6 Octombrie 2010, ora 14:19
Metro sa nu vorbeasca despre bonul fiscal care il primeste consumatorul.El este unul din cei care incurajeaza magazinul de cartier sa nu dea bon fiscal.Sa ne spuna si noua de ce in top clientii Metro sunt persoane fizice daca el se adreseaza revanzatorilor(persoane juridice).
De exemplu,de ce ar cumpara o persoana fizica de la Metro 5 T de cafea pe luna?Asta e consumul de cafea pe cap de locuitor in Romania ?
In alte tari, pe legitimatiile Metro,nu este trecuta decat denumirea societatii si nu te intreaba nimeni la casa "pe ce doriti,pe persoana fizica sau juridica?"
Popa Ovidiu la 7 Octombrie 2010, ora 18:35
Subscriu domnului Vasile Mircea.
Metro, Selgros ar trebui sa vinda numai catre persoane juridice.
Ghita Gabriel la 8 Octombrie 2010, ora 10:26
Metro si Selgros ar trebui sa aiva preturi competitive pe piata. De ce s-ar duce un revanzator sa cumpere de la ei cand preturile in Hypermarketuri sunt mai mici decat la ei si nici nu esti conditionat sa cumperi la bax. Ca sa nu mai vorbim de taxele aberante pe care le solicita de la importatori si producatori pentru a fi prezenti in magazinele lor. Oricum acel cod de bune practici e o gluma proasta pe care nu il respecta nimeni.
Dinu Patriciu ar trebui sa se gandeasca sa inchei contracte direct cu producatorii si importatorii, in felul acesta sigur le va da peste cap afacerile celor ca Metro, Cora, Carrefour etc

  Inapoi la articolul AMRCR: Magazinele de cartier s-au omorat singure, nu marile retele sunt vinovate [Erata]

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile