Comentarii pe articolul AMRCR: Magazinele de cartier s-au omorat singure, nu marile retele sunt vinovate [Erata]


De la "Teorie la Practica"

Peter Satran la 6 Octombrie 2010, ora 15:16
Din pacate de la teorie la practica este distanta mare de strabatut ce inseamna comertul in Romania. Lipsa de profesionaleism se reflecta in toate domeniile prezente fie la magazinele mari sau magazinele mici asa ziese de cartier.
Cauza lipsei de profesionalism o explica adaosele pe care le foloseste in general fiecare intreprinzator si asa spuse promotiile acestora, care este doar o iluzie aruncata cumparatorului. Forta de munca folosita, de ce sa plateasca o persoana cu experienta la care se intoarce clientul cand pot folosi persoane fara experienta care iti asigura o atitudine ne corespunzatoare fata de client. La marile magazine in schimb aroganta ce domina si tot odata lipsa de profesionalism ce gasim in Metro, Selgros, Real etc. Dar intrebarea este ca oare vrem sa ne moderam, sa ne dezvoltam, sau doar spunem ca vrem si nu facem nimic in schimb.

  Inapoi la articolul AMRCR: Magazinele de cartier s-au omorat singure, nu marile retele sunt vinovate [Erata]

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile