Comentarii pe articolul Amenzi de pana la 4.000 lei daca nu folosesti cauciucuri de iarna [Update]


cauciucurile de iarna

la 5 Noiembrie 2010, ora 09:19
aceasta lege se refera numai la persoane juridice ?sau si la persoane fizice? din text nu prea se intelege .
Popa Dragos la 5 Noiembrie 2010, ora 09:28
ziceti un text de lege, ceva, ce articol e asta???/
la 5 Noiembrie 2010, ora 09:32
Mai baieti...voi sunteti copii?? Acesta este doar un proiect de lege..pana nu apare in MO vorbiti degeaba...mergeti acasa daca nu aveti subiecte...si luati cu voi si drobul de sare de pe soba :)..halal ziaristi...
Vladoiu Sorin la 5 Noiembrie 2010, ora 09:34
Aceasta lege este valabila si pentru simpatizantii chiombalaului, sau numai pentru restul prostilor?
Daca da cat costa un carnet de pupi curu lui basescu?
Emanoil Alexandru la 5 Noiembrie 2010, ora 09:39
Proiectul este o aberatie ca tot ce emana din mimtile bolnave ale acestor indivizi.
Sunt de acord sa se ia masuri impotirva celor care ies la drum in conditii de iarna (zapada multa, gheata, viscol) fara sa fie echipati corespunzator. Dar daca calendaristi este iarna dar afara este uscat si esti in oras, masura este o tampenie.Dece sa pun caucuiucuri de iarna daca nu circul pe vremea care reclama astfel da masuri?
Dumitru Tatiana la 5 Noiembrie 2010, ora 09:40
este o masura buna dar mult prea abuziva avind in vedere ca un cauciuc de calitate medie este in de 450 ron *4 in jur de 2000 ron , la salariile noastre.........tot sa cumperi ... ce noi suntem in germania sau la salariile europenilor.... IN PRIMUL RIND AUTORITATI SA-SI FACA TREABA IN CURATAREA DRUMULUI...
la 5 Noiembrie 2010, ora 09:44
Daca este in faza de proiect aceasta OUG, astazi fiind deja in 05 Noiembrie, de cand se va aplica efectiv ?!
Endre Balazs la 5 Noiembrie 2010, ora 10:17
Din NEFERICIRE se refera la persoane juridice si la persoane fizice!!!
Mihailescu Dragos la 5 Noiembrie 2010, ora 10:20
Ce se inintampla in cazul echiparii cu cauciucuri "all seasons" si lanturi care implicit au omologare , daca s-au putut cumpara din tara..... !!!!!! -deci fabricanti locali si importatori care pot vinde pe piata interna , doar produse omologate de autoritatea romana RAR????......
Rms la 5 Noiembrie 2010, ora 10:29
deci asta cu persoane juridice si fizice e mortal. e prostia intruchipata asta. ba baiatule...prost rau esti pe cuvant. rau de tot!
Endre Balazs la 5 Noiembrie 2010, ora 10:29
@Dragos: all season nu e bun, cauciucul de iarna trebuie sa aiba un semn, asta:
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRNRH_ce4OOvA2GPcd9iyHA10aN3egxSCx2OO3LO4KaDiCu86w&t=1&usg=__AeYH5N_qw6q6KJPju7LsnrCQJnM=
Dorin Mircea Arion la 5 Noiembrie 2010, ora 10:32
Cine a luat aceasta masura?Este o Hotarare de Guvern sau a Politiei Rutiere?Conduc din anul 1982 si din experienta proprie pot sa va spun ca utilizarea cauciucurilor de iarna este un moft.Cauciucurile de iarna asigura eficenta la franare putin mai mare doar atunci cand zapada este proaspata si afanata,iar asfaltul este neacoperit de zapada tasata sau gheata.Asta din cauza ca zapada nu ramane intre rizurile cauciucului(care au o forma speciala-trunchi de piramida cu baza mare spre axul rotii),ea fiind aruncata de pe cauciuc datorita rotirii acestuia.In momentul cand ajungi pe o portiune cu zapada batatorita sau gheata,eficienta la franare a acestor cauciucuri este aceeasi ca si la cauciucurile ce vara..
Cea mai eficienta metoda este utilizarea lanturilor sau a cauciucurilor speciale cu tinte metalice.
Singura masura corecta pentru a preintampina accidentele iarna(si nu numai iarna) este conducerea cu viteza adaptata la starea drumului.Cine amendeaza pe drumarii responsabili cu inlaturarea zapezii de pe carosabil?
Sunt de acord sa platesc amenda daca din cauza mea se produc blocaje ale circulatiei sau deteriorari ale amenajarilor soselei dar nu sunt de acord sa platesc amenda pentru neechiparea cu cauciucuri de iarna.
Dorin-Mircea
Fotescu Razvan Andrei la 5 Noiembrie 2010, ora 10:42
este inca o imbecilitate a autoritatilor noastre. afara sunt 20 de grade, uscat, nici urma de zapada sau gheta iar noi ar trebui sa umblam cu tinte metalice pe cauciucuri? pai stiu domnii de la transporturi ca distanta de franare si manevrabilitatea masinii sunt influentate negativ de folosirea cauciucurilor de iarna in astfel de conditii? si cine plateste distrugerile provocate de masinile care ies in balarii tocmai din cauza ca au folosit gume de iarna pe asfalt uscat si cald. in plus nici cauciucurile astea nu intra in regim normal de functionare a 20 de grade temp exterioara. producatorul o fi de acord sa ofere garantie daca dupa 2 luni ma duc cu slick-uri?
Dan Alexe la 5 Noiembrie 2010, ora 10:53
"Daca autovehiculul care circula fara anvelope de iarna blocheaza drumul proprietarul acestuia va plati si costurile pentru degajarea drumului"
Dar daca eu,cu auto echipat de iarna cu anvelope si lanturi omologate,raman blocat in "drumul proprietarului" voi fi despagubit de catre administratorul acestuia?
Ma'ntreb si eu ca prostu'!
o alta metoda de japca!!!!
"Totodata, in situatia in care asigurarea de raspundere civila nu acopera in totalitate pagubele produse elementelor drumului (cum ar fi parapeti sau semne de circulatie), administratorul drumului va notifica vinovatul de producerea accidentului ca are obligatia de a plati in 15 zile partea de dauna pe care compania de asigurari nu a acordat despagubiri."
Citand si citind ,iarasi ma'ntreb,daca eu,soferul cu masina echipata de iarna corespunzator,din cauza drumului "intretinut"derapez si ajung in balarii,or sa ma puna sa le platesc balariile,sau ma despagubesc cei de la AND ?(never,ever!!!!)

Musat Marius Gabriel la 5 Noiembrie 2010, ora 11:30
Sunt unele aberatii ,e obligatoriu sa echipam autovehicolele cu aceste cauciucuri care au anumiti parametri si caracteristici la anumite temperaturi joase ,nu la 25'C CAT ESTE ACUM IN TARA DE A.D.N.-UL TOARNA ASTFALT PE A-1.SPUNETI CE SE INTAMPLA CU ACESTE CAUCICURI RULAND CAND ESTE ASFALTUL INCINS
Corneliu Septelici la 5 Noiembrie 2010, ora 13:38
Ne intalnim in instanta. Administratorul dumului are obligatia de a mentine asfaltul curat ca doar de aceea platim atatea taxe.
Panduru George la 5 Noiembrie 2010, ora 14:07
O aberatie tipic PD-L. Cei mai mari "specialisti" din toate timpurile.
Valentin Gheorghiu la 5 Noiembrie 2010, ora 15:05
in ce tara mai exista aceasta lege?
la 5 Noiembrie 2010, ora 15:28
Alta magarie ca sa intre bani in buzunarul unor firme ce isi permit inchirierea de parlamentari... Geniile care au elaborat proiectul de lege trebuie sa tina cont de faptul ca pneurile de iarna functioneaza numai pe zapada, iar drumurile noastre sunt acoperite cu gheata!
Bica Mihai la 5 Noiembrie 2010, ora 15:34
ce facem cu cauciucurile de iarana cand afara sut 20 de grade ca acum ?
Banari Nicolae la 5 Noiembrie 2010, ora 15:58
Aceasta propunere exagerata, care are de fapt rolul de a mai umple cu ceva buzunarele celor care ne guverneaza, ar capata mai multa consistenta si ar fi, totusi, mai pe placul celor asupra carora actioneaza si daca 99 la suta din beneficiile obtinute de catre fabricanti, importatori, vanzatori si toti cei care ar castiga urmare acestui act normativ s-ar varsa la bugetul de stat - eventual in contul sanatatii, educatiei, armatei si a altor nedreptatiti. In nici un caza in punga asa-zisilor ''regi'' ai asfaltului.
Sferle Ciprian la 5 Noiembrie 2010, ora 19:48
Inca o aberatie "Made in Romania for the masses".
; masura se aplica in Germania dar acolo pentru fiecare euro platit se primesc "servicii" de calitate. Noi ce primim ????

"Unde esti tu Tepes, Doamne? Ca punand mana pe ei,
Sa-i impartzi in doua cete, de nebuni si de misei,
Si in doua temniti large cu de-a sila sa-i aduni,
Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni!"

Amin.
Barbu Florin la 5 Noiembrie 2010, ora 21:03
Cauciucurile mixte vara-iarna, sunt considerate, in sensul acestui proiect de lege, cauciucuri de vara sau de iarna?
Ovidiu Goga la 6 Noiembrie 2010, ora 00:42
alta utopie
la 6 Noiembrie 2010, ora 00:45
.......am inteles ca acest proiect de lege este facut pentru drumurile din germania/italia/franta........ca noi avem decat "carari si poteci" si pentru astea nu este necesar decat multa "idiotenie si prostie".....
Ovidiu Goga la 6 Noiembrie 2010, ora 00:58
avand in vedere incalzirea globala azi maine nu mai avem iarna deci .....De ani de zile au fost rare situatii de vreme rea , eu astept sa nu mai existe combustibil si sa dispara masinile cu totul . :)))))

Cat despre cauciucuri cine vrea sa se laude ca are cauciucuri de iarna sa isi puna si cele de vara is ok numai sa nu fie uzate , am circulat zeci de ani iarna si nu am patit nimic .
Stoica Dumitru la 6 Noiembrie 2010, ora 06:34
Din momentul lansarii acestei modificari legislative privind obligativitatea anvelopelor de iarna am fost sigur ca legea care va fi elaborata nu va urmari decat sa umple buzunarele guvernantilor, producatorilor si importatorilor de anvelope.
Ca idee sunt de acord cu folosirea anvelopelor de iarna si cu sanctionarea celor care nu le folosesc atunci cand asfaltul este acoperit cu zapada. Nu sunt insa de acord sa fiu obligat sa folosesc anvelopele de iarna intr-o perioada asa mare si strict delimitata.
Pe mine cine ma despagubeste pentru uzura accentuata a anvelopelor cand de exemplu rulez cu masina la temperaturi de peste 20 grade in luna martie sau chiar in noiembrie , cum este cazul acum cand soselele sunt uscate ?
Nu inteleg de ce nu s-a luat modelul german si sa fie amendati soferii care circula pe drumuri doar atunci cand sunt acoperite cu zapada daca nu au anvelope de iarna? Nu s-a luat in calcul si interesul nostru al soferilor ci a contat doar foamea de bani a guvernantilor.
Ei nu doresc civilizatie si ca cetatenii sa se obisnuiasca sa-si planifice calatoriile si cei care gresesc sa plateasca. Ei vor sa faca totul cu forta si sa oblige soferii care circula doar atunci cand sunt drumurile bune, uscate sa-si cumpere anvelope de iarna desi ei stiu foarte bine ca sunt multi care nu au bani si care nu circula foarte mult.
Amenzile practicate pentru ca nu ai anvelope de iarna la masina cred ca sunt pe locul 1 in Europa. La nemti amenda este de 20 euro si daca bocheaza drumul amenda se dubleaza . In plus ei nu sunt conditionati de folosirea acestora intr-o anumita perioada ci doar cand este zapada. Sun landuri in care ninge de 2-3 ori pe an.
Ce au de zis de exemplu cei din Constanta, unde si cand ninge putin zapada se topeste repede din cauza aerului sarat (lasand exceptiile la o parte)?
Sa vezi acum spaga la politie !
la 6 Noiembrie 2010, ora 09:41
sa iasa afara sa voteze legea sa vada ca iarna nu a venit .banuiesc ca deja au facut deconturile pt. cauciucuri de iarna cei ce au votat aceasta lege.
Puia Irinel Dinescu la 7 Noiembrie 2010, ora 17:13
Cauciucuri de iarna la 20 grade, aberatii ca la romani....avem un guvern de hoti, Asa cum a fost si cu stingatorul ptr masini, cumpara fraierii ca sa imbogateasca nu stiu ce parlamentar care are firma de cauciucuri.
la 7 Noiembrie 2010, ora 19:58
au dreptate ,cei de mai sus citati,un abuz al guvernantilor,sa intre mai multi bani in buzunare.Ar fi bine sa scoata capul pe geam sa vada ca inca nu a venit iarna si suntem deja in 7 noiembrie.
Marcu Dan la 12 Noiembrie 2010, ora 22:11
Da!

  Inapoi la articolul Amenzi de pana la 4.000 lei daca nu folosesti cauciucuri de iarna [Update]

Setari Cookie-uri