Comentarii pe articolul Ce trebuie sa stie un manager pentru a ajunge in 2 zile cat mai sus in Google


Rezultate organice

Bacanu Oana la 11 Noiembrie 2010, ora 16:00
Dar de rezultatele organice nu vorbeste nimeni? De ce sa platesc CPC la adWords cand pot optimiza si promova cat mai bine site-ul in asa fel incat in maxim 3 luni sa fiu cu el pe prima pagina in google, poate chiar pe primul loc, in baza anumitor cuvinte cheie care imi defineste afacerea? A, stiu, pentru ca asta e mult mai dificil si necesita experienta si multa munca fata de adWords unde doar creezi campania si ii dai drumul (daca nu stii sa o optimizezi si pe aia e consum de bani fara rezultate).

Laurentiu Barbu
Andrei Popa la 11 Noiembrie 2010, ora 20:23
Laurentiu, dar cine a spus ca cele doua sunt alternative, eu as zice ca SEO poate fi foarte bine complementar unei campanii AdWords.
Adwords-ul iti poate da un start rapid fata de seo si iti poate ajuta campania SEO prin oferirea de cuvinte cheie care chair produc vanzari.
Ce zici? :)
Gheorghe Giurgiu la 12 Noiembrie 2010, ora 08:09
Perfect adevarat ce spui Laurentiu Barbu.
In articol si-au dat cu parerea numai cei care au ca afacere acest mod de promovare pe net. Cred ca era util sa se prezinte si parerea unor administratori de site-uri sau chiar a unor patroni de firme care au un site si au trecut prin experienta unei astfel de campanii.
Platesti 500-1000 sau 2000 de euro si la sfarsit cu ce te alegi, cu un nr de clik-uri sau in cel mai bun caz cu cateva produse vandute.
Campania a trecut, banii dati, si pe net prezenta ta este tot la nivelul de la care ai plecat.Cei care te-au vazut o data si culmea isi mai amintesc de tine si ar dori sa te caute, nu o mai pot face.
Pe cand, daca lucrezi la pagina ta cum spunea Laurentiu, munca ta va ramane acolo pe veci.Banii tai vor fi acolo in permaneneta nu in buzunarul promovatorului si la google.
Dana Nicolescu la 12 Noiembrie 2010, ora 17:20
AdWords pe un site neoptimizat e risipa de timp. Intr-un context prost, nici rezultatele nu sunt clare.
Manolache Ion Daniel la 13 Noiembrie 2010, ora 20:11
articol comandat de cei de la AdWords!
legat de ce spune Gheorghe, nu aveau cum sa ceara punctul de vedere a unui administrator, pentru ca ar fi demontat articolul. Iar rolul articolului tocmai asta este, sa impinga in piata afacerea AdWords.
tot articolul este construit pentru a determina managerii sa apeleze la afacerea lor.
Cand oare vom devenii impartiali si echilibrati!
Andrei Popa la 14 Noiembrie 2010, ora 21:44
De acord cu Dana, daca faci adwords pentru un site neoptimizat pentru vanzare online arunci cu banii pe fereastra. Iar in Romania avem extrem de putin site-uri care sa arate mai de doamne ajuta.. probabil ca la unul din ele se refera si Gheorghe.

  Inapoi la articolul Ce trebuie sa stie un manager pentru a ajunge in 2 zile cat mai sus in Google

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile