Comentarii pe articolul Anvelopele de iarna, obligatorii abia in noiembrie 2011. Comentati aici


Daca se gandeste se pot corecta multe erori

Ghimpeteanu Vasile la 12 Noiembrie 2010, ora 11:55
Este laudabil ca au inceput consultari cu reprezentantii entitatilor implicate in actiuni de transport si utilizare a drumurilor publice pentru a se elimina erorile si unele aberatii din propunerea initiala a proiectului de OUG. Ar fii foarte utila ca la aceste consultari sa fie invitati si reprezentantii producatorilor de autovehicule ( nu dealerii ) pentru a arata care sunt implicatiile utilizarii anvelopelor de iarna in urmatoarele situatii :
- folosirea acestora cand carosabilul nu este acoperit cu zapada ; este necesar acest lucru deoarece perioada de utilizare a anvelopelor de iarna este cuprinsa intr-un interval de timp determinat care include si perioade fara zapada;
- influenta proprietatilor acestor anvelope ( creste frecarea ) asupra sistemului de rulare al autovehiculelor ; iin aceste conditii creste uzura autovehiculului - se vor inlocui piesele uzate in conditii de garantie ( conform conditiilor din certificatul de garantie emis la achizitionarea autovehiculului),
- este necesara schimbarea jentilor din dotarea actuala a autovehiculului? Cum influenteaza acest llucru asupra sistemului de rulare al autovehiculului?
De asemenea cred ca ar trebui clarificate si alte aspecte,dupa cum urmeaza:
- in cazul deteriorarii autovehiculului implicat intr-un accident in localitati trebuie mentinute de catre societatile de asigurare clauzele actuale deoarece nu se cere echiparea cu anvelope de iarna a autovehiculelor care se deplaseaza in localitati;
- prin noua prevedere legislativa nu trebuie exonerate de oligatiile ce le revin societatile de asigurare ( in special la asigurari tip casco ).

  Inapoi la articolul Anvelopele de iarna, obligatorii abia in noiembrie 2011. Comentati aici

Setari Cookie-uri